Kristinawe blir mamma ❤

Nå var jeg så uuutrolig utålmodig og fikk tryglet og overbevist samboer.. [emoji56] så da ble det TUL i uke 8 også - 4. mars [emoji173] måtte de tre ukene gå fort!!

Åå, så gøy! Det er ikke så lenge til :D Gleder meg jeg også :hilarious:
 
Man blir litt hekta på å få se to streker... [emoji56] dette er en superfin ettermiddagstest på 3 timers urin! Det er så heeerlig [emoji173] skal prøve meg på en digital i morgen for å få 3+, da er jeg 5+3.
0f9e581ee0a735b09ad8576cc483d440.jpg
 
Man blir litt hekta på å få se to streker... [emoji56] dette er en superfin ettermiddagstest på 3 timers urin! Det er så heeerlig [emoji173] skal prøve meg på en digital i morgen for å få 3+, da er jeg 5+3.
0f9e581ee0a735b09ad8576cc483d440.jpg

Det har jeg ingen problemer med å forstå :D
 
Hurrahurra :D Skal prøve på Torsdag jeg også, da er jeg 5+3 :) Deilig å kunne slutte å teste! Har du bestilt deg noe legetime eller venter du til TUL? :)

Jaa, det er deilig å teste men det er deilig å slutte og [emoji2] har bestilt meg legetime, men det er uka etter tul [emoji4] da er jeg 8uker, men mulig jeg utsetter legetimen til uke 12 hvis formen er bra og jeg klarer å vente [emoji106] skal på tul igjen i uke 11 også [emoji173]
 
5+5 [emoji173]
Har egentlig veldig lite symptomer og føler meg ikke gravid i det hele tatt.. men er syyykt trøtt [emoji33] kunne lagt meg etter jobb og sovet til neste morgen tror jeg [emoji85] merkes at kroppen trenger mer søvn.
Gleder meg så mye til TUL på lørdag om 2 uker [emoji173]
 
5+5 [emoji173]
Har egentlig veldig lite symptomer og føler meg ikke gravid i det hele tatt.. men er syyykt trøtt [emoji33] kunne lagt meg etter jobb og sovet til neste morgen tror jeg [emoji85] merkes at kroppen trenger mer søvn.
Gleder meg så mye til TUL på lørdag om 2 uker [emoji173]

Sov sov! Du trenger det :D
Så artig å høre at du skal på TUL! Da blir det plutselig kjempevirkelig. Og veldig smart å vente til du har bikka uke 7, da skal hjertet være godt synlig.
 
Sov sov! Du trenger det :D
Så artig å høre at du skal på TUL! Da blir det plutselig kjempevirkelig. Og veldig smart å vente til du har bikka uke 7, da skal hjertet være godt synlig.

Hehe jeg trenger det helt sikkert ja [emoji2]
Ja jeg gleder meg syykt mye til TUL! Er 8+0 da så gleder meg til å se bøllefrøet [emoji173]
 
5+6 [emoji173] gleder meg til ny uke imorgen! Skikkelig godt med helg igjen. Jeg er så trøtt og sliten for tiden og føler at jeg ser veldig sliten ut også [emoji85] gjesper heele tiden. I morgen skal vi til Sverige for å overnatte ei natt på hotell med samboer, søstra hans og kjæresten og søskenbarnet mitt. De vet heldigvis at jeg er gravid så slipper å tenke på alkoholen [emoji4]
 
5+6 [emoji173] gleder meg til ny uke imorgen! Skikkelig godt med helg igjen. Jeg er så trøtt og sliten for tiden og føler at jeg ser veldig sliten ut også [emoji85] gjesper heele tiden. I morgen skal vi til Sverige for å overnatte ei natt på hotell med samboer, søstra hans og kjæresten og søskenbarnet mitt. De vet heldigvis at jeg er gravid så slipper å tenke på alkoholen [emoji4]

Åh, straks uke 6 jo :D Tiden går fort!
 
5+5 [emoji173]
Har egentlig veldig lite symptomer og føler meg ikke gravid i det hele tatt.. men er syyykt trøtt [emoji33] kunne lagt meg etter jobb og sovet til neste morgen tror jeg [emoji85] merkes at kroppen trenger mer søvn.
Gleder meg så mye til TUL på lørdag om 2 uker [emoji173]

Det er ikke lenge til :smiley-bounce012
 
Ååh hvorfoor [emoji33]
Det er så koselig at du følger med Jolanda [emoji173] tenk når du kommer i samme situasjon [emoji7] jeg har skikkelig troa på deg nå når syklusen har vært så bra!!
 
Ååh hvorfoor [emoji33]
Det er så koselig at du følger med Jolanda [emoji173] tenk når du kommer i samme situasjon [emoji7] jeg har skikkelig troa på deg nå når syklusen har vært så bra!!

Aner ikke :eek:

Det er jo så koselig å følge med ❤

Åå, ja. Jeg håper så at jeg kan komme rett bak! Så godt å høre at du har troa :)
 
Back
Topp