~StRaToS~ Forumet er livet 24 Feb 2007 #2 Ja! Gubben er bussjåfør og han er på jobb i tilfelle de starter igjen. Men for nå så er de innstillt. Gleder meg til han skifter jobb 1.april.
Ja! Gubben er bussjåfør og han er på jobb i tilfelle de starter igjen. Men for nå så er de innstillt. Gleder meg til han skifter jobb 1.april.
Smulen Forumet er livet 24 Feb 2007 #3 gaaaaaaaaaaaaaah! og jeg som må ut...[:(] må ta beina fatt da[:'(]
~StRaToS~ Forumet er livet 24 Feb 2007 #4 skal ringe han nå for å høre om det er en sjanse for at de kommer igang.. Bare et øyeblikk..
~StRaToS~ Forumet er livet 24 Feb 2007 #5 Jepp., ikke noe sjanse for at de kommer til å kjøre i dag. Den eneste ruta som KANSKJE kommer til å gå er søgna ruta. Kankje. Sorry altså, det blir vel en ekstra trim i dag[:)]
Jepp., ikke noe sjanse for at de kommer til å kjøre i dag. Den eneste ruta som KANSKJE kommer til å gå er søgna ruta. Kankje. Sorry altså, det blir vel en ekstra trim i dag[:)]
Smulen Forumet er livet 24 Feb 2007 #6 nettopp kommet hjem etter å ha sparket fra eg-byen-lund og samme rute tilbake... jepp. vil kjenne det i morgen ja[:D]
nettopp kommet hjem etter å ha sparket fra eg-byen-lund og samme rute tilbake... jepp. vil kjenne det i morgen ja[:D]
~StRaToS~ Forumet er livet 24 Feb 2007 #9 Noen ruter er oppe og går... Langt fra alle ORIGINAL: skrulletulla går det buss i natt da?? jeg så en buss i ettermiddag,så noen går tror jeg..
Noen ruter er oppe og går... Langt fra alle ORIGINAL: skrulletulla går det buss i natt da?? jeg så en buss i ettermiddag,så noen går tror jeg..