Kristiansand

Gollemor

Forumet er livet
VIP
Hva kler dere på 3-åringene deres for tiden?
Hvilke sko? Tykk lue? Ull? Votter?
Skal til Kristiansand i helga, og regner med det er litt annerledes klima der, enn det er i Trondheim. Her har han på seg ullundertøy, har fortsatt vintersko på seg, og kan ikke leke ute uten parkdress med godt med klær under.

Skal traske endel rundt på dyreparken.

jeg har en 5åring... som er varm av seg..
han går med olabukser, t-skjorte og genser, samt vindtett jakke/vår/høstjakke... på litt kaldere dager tar han vinterjakka på - den er ikke sånn grusomt tjukk... evt parkdress fra reflex hender det og han har på...
Går med joggesko eller gummistøvler, avhengig av været...

i dag har det vært ca 8 grader her, ikke noe vind, overskya...
For en dag i parken, ville jeg hatt ull og evt fleece + parkdress, med mulighet for å skifte til jakke.. er det sol ville jeg bare hatt jakke over.. skotøy ville jeg vurdert utfra om det var vått eller tørt, men det er joggeskovær her altså så lenge det ikke regner :)

Takk for svar :)
Da pakker jeg litt forskjellig! Var greie meldinger for deler av helga i alle fall.

Min unge på et år og ni mnd har bukse og body (ikke strømpebukse eller ullklær), fleecejakke, evnt fleecebukse, tynn parkdress, tynn bomullslue og fortsatt vintersko. Har støvler med ullsokker i når det regner. Men hvis sola titter fram her blir det ganske varmt, så ha mulighet til å kle av og på. Kos dere i dyreparken:)

Dollface skrev:
han går med olabukser, t-skjorte og genser, samt vindtett jakke/vår/høstjakke... på litt kaldere dager tar han vinterjakka på - den er ikke sånn grusomt tjukk... evt parkdress fra reflex hender det og han har på...

For en dag i parken, ville jeg hatt ull og evt fleece + parkdress, med mulighet for å skifte til jakke.. er det sol ville jeg bare hatt jakke over.. skotøy ville jeg vurdert utfra om det var vått eller tørt, men det er joggeskovær her altså så lenge det ikke regner :)

Nøyaktig what she said. :)

Trone skrev:

Dollface skrev:

Nøyaktig what she said. :)

han bruker forresetn pannebånd/lue (bestemmer selv..) fordi jeg er litt redd for øra hans.. men han er alltid svett i topplokket...

Back
Topp