kristiansand sykehus

• Trådstarter Trådstarter blikket
  • Opprettet Opprettet
B

blikket

Guest
Noen som har peiling på når de setter igang fødselen her?
hørte om noen nye regler for dato osv.. om det var en uke?
har termin den 1 april å fått overtidskontroll den 8...
hva gjør de på kontrollen og hva skjer?

Jordmor sa til meg at de tar kontroll den 7ende dagen etter termin - dersom du er moden settes du igang der og da. Men om du ikke er moden ønsker de at kroppen skal begynne av segselv, så da kommer du tilbake den 11te dagen hvor du settes igang uansett :-) Om jeg har fortstått det rett :) Lykke til - kanskje vi sees ;-)

hørtes ut som en god plan! hehe.. vet jeg er moden og går med åpning, så håper ting starter av seg selv før den tid...  men aldri gått over termin så typisk jeg skulle måtte gjøre det nå:) å litt greit å vite, så ikke jeg hadde komme ned å ikke skjønt noenting når de skulle sette igang hehe..

Jordmor sa til meg at jeg måtte på kontroll på sykehuset 12. eller 13. april hvis ikke fødselen har startet, har termin 7. april. Men vet ikke noe om når man evt. settes i gang :). Satser på at fødselen starter av seg selv innen rimelig tid :)

blikket skrev:
hørtes ut som en god plan! hehe.. vet jeg er moden og går med åpning, så håper ting starter av seg selv før den tid...  men aldri gått over termin så typisk jeg skulle måtte gjøre det nå:) å litt greit å vite, så ikke jeg hadde komme ned å ikke skjønt noenting når de skulle sette igang hehe..

Oi! Hvis du vet du er moden så setter de deg nok igang 7.ende dagen :-) Hehe. Ja, litt greit å være klar over at ungen skal ut når man tropper opp på kontroll ;-) Lykke til! Håper det plutselig starter av segselv :)

Back
Topp