Kristiansand dyrepark

HvitLin

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
andre som skal dit i sommer eller? Vi reiser dit den 15 juli vi da, gleder oss stort! Tror kanskje bekkenet mitt siter takk og farvel innemellom der, men det ordner seg vel :P

Lenge siden jeg har vært der, tror det blir superstas for lillemann :)

Men hva gjør dere med mat og sånn? kjøper dere alle måltidene der? Tenkte veldig på kjølebag, men får ikke byttet kjøleelementer da vi ikke har fryser der vi skal bo :P

hmmmm.... noen lure forslag?

Bor i kr.sand og har årskort i dyrebarken så blir nok noen turer i løpet av sommeren ja ;)

Når det gjelder mat så er det fryktelig dyrt å kjøpe mat der og maten er ikke spesielt god til den prisen (etter min mening). Kan være lurt å evt ha med litt niste og heller bare kjøpe et måltid der om man ønsker.. Pleier hvertfall å smøre med niste når vi er der om vi skal være der lenge da :)

Jeg har også veldig lyst å dra dit i sommer, spesiet med eldste jenta mi :) men er ca 5 timer med kjøring, og sliter veldig med bekkenet jeg å.. så er litt usikker.. men kaaansje :D

Kan jo bli dyrt å spise alle måltidene der, men har man rå, så hadde sikkert vi gjort det :P

Ja, vi ender nok med å smøre. Men jeg tror det ikke holder seg så godt uten kjølebag da... hmmm..

Vi får se, vi får se. Gruer meg litt til bilturen ja! Blir raskere bilsyk nå kjenner jeg, samt at bekkenet ikke er særlig samarbeidsvillig om dagen! :) Så det blir mange stopp på veien, tar vel ca 6 timer i bil antar jeg :) :O

Har ikke vært der på maaaaange år, men skal dit i sommer. Bor en time unna :)
Smører nok med niste, så vi Evt ikke må ha frokost, lunsj og middag der inne :)

vi skal dit... skal bo i abra havn :D var der ifjor også... men bodde da en 30min unna parken.
husker ikke når vi skal... men er i juli.

et lite tips er å IkkE kjøpe mat i sjørøverbyen... der er det svindyrt. ellers i parken er det endel billigere i forhold til der hvertfall. men lønner seg selvfølgelig å ha med litt mat/frukt/drikke selv.

*T* Desember 2007
*U* August 2010
Munin, var ventet i oktober, ble født stikk 24. april 2013

Vi skal :) Har vært der hvert år de siste fem årene ;) Absolutt lurt å ha med niste, både pga pris og kø! Kjempekjedelig å stå i kø med trøtte og sultne unger - og hvis det regner i tillegg blir det veldig trangt!!

Ang kjøleboks: Vi har en som kan gå på strøm inne og i bilen, da er det bare å ha med noe kaldt så det holder seg inne i parken/hvor dere er. Vi har gjerne en flaske frosset vann, når det tiner er det herlig å drikke, i mens er det kaldt nok så maten holder seg frisk ;) Siden dere ikke har fryser kan dere Feks kjøre innom en butikk og kjøpe noe frossent, og kanskje la det stå til om akkurat det blir ødelagt? Jeg synes det er verdt å ha med egen mat, altså, smøre noe skikkelig godt og heller bare kjøpe en is eller noe inne i parken :)

Vi skal :) Har vært der hvert år de siste fem årene ;) Absolutt lurt å ha med niste, både pga pris og kø! Kjempekjedelig å stå i kø med trøtte og sultne unger - og hvis det regner i tillegg blir det veldig trangt!!

Ang kjøleboks: Vi har en som kan gå på strøm inne og i bilen, da er det bare å ha med noe kaldt så det holder seg inne i parken/hvor dere er. Vi har gjerne en flaske frosset vann, når det tiner er det herlig å drikke, i mens er det kaldt nok så maten holder seg frisk ;) Siden dere ikke har fryser kan dere Feks kjøre innom en butikk og kjøpe noe frossent, og kanskje la det stå til om akkurat det blir ødelagt? Jeg synes det er verdt å ha med egen mat, altså, smøre noe skikkelig godt og heller bare kjøpe en is eller noe inne i parken :)
Tusen takk for supre tips:):D:D:D:D:D

Sent from my LG-P880 using BV Forum mobile app

Back
Topp