kristi himmelfartsdag !

Jeg skal å trene (av alle ting), og så får vi middagsbesøk av foreldrene mine :)

Min søster kommer hit, så skal vi vaske alle vinduer i huset vårt. Gruer meg! :(

Her blir det vask av leiligheten.. Veldig fint vær og være inne i dag :)

Har baka muffins :) mamman min har bursdag, så skal feire henne :))

Sent from my ZTE BLADE III using BV Forum mobile app

Hva skal du i dag da, Lykkeliten?
Her ble det visst boller også...Håper på at det gjør vaskingen litt lettere :cool:

Jeg er ikke helt sikker enda.. :) Blir nok litt rydding. Har lyst å tømme "barnerommet" det har vært et oppholdsrom for ting vi ikke vet hvor vi skal gjør av, å Når romme er tomt er det så mye lettere å begynne å fjerne tapet.
Blir litt trist å fjerne den, er Donald Duck og snoopy Tapet, noe pappaen min kjøpte med seg fra USA når jeg var lita. Men figurene er ganske små og det er 1000 vis av dem over hele rommet så vi vil ha noe litt mer rolig å nytt noe :)

hihi, skal lage vafler i dag, men tror jeg må vente til etter ryddingen for visst ikke blir det ikke noe rydding her :P

Blir litt trist å fjerne den, er Donald Duck og snoopy Tapet, noe pappaen min kjøpte med seg fra USA når jeg var lita. Men figurene er ganske små og det er 1000 vis av dem over hele rommet så vi vil ha noe litt mer rolig å nytt noe :)

Hva med å ta vare på en del av den, og ramme den inn som et bilde eller noe liknende? Jeg har sett andre gjøre det, og det er veldig morsomt å ta vare på når den har slike gode minner for deg :)

det var ingen dum idè :) Vi får snakke om det å bli enig :) Vet fremdeles ikke hvordan vi vil gjøre det :) Tror det blir 1 vegg rosa å resten hvitt.. Så kjøper vi noen figurer å dekorere heller med :P aner ikke..

Må også huske å ta bilde av rommet før vi gjør noe :P

Vi er bare hjemme å koser oss siden været er grått. Har montert stellebordet, nå står husvask på agendaen. Etterpå blir det cupcakes baking og hjemmelaget pizza:-)

Her i huset har vi vasket og ordnet :) Så venter vi besøk av et vennepar i kveld, til brettspill og skravlekos :)

Her har vi vært på leo`s lekeland, sammen med Oliver sin tante, onkel og kusine :-)

Her har det ikke vært mye fri.. det er fordelen med å jobbe i helsesektoren... :p

men nå e d middagslaging før det er avslapping resten av dagen...
Du (og alle andre som jobber i helsesektoren) skal bare vite at det settes stor pris på at noen velger disse yrkene også! Selv om dere sikkert ikke får høre det ofte nok, så er vi alle prisgitt at nettopp du har jobbet i dag :D

Back
Topp