Krisehjelp- haster!!!!!

steinbukken

Glad i forumet

Må bare få lufte meg litt..
Er et "helvete"på jobb fortida, ei jente jeg jobber sammen med har fortalt sjefen at jeg har terrorisert henne og ringt henne og truet henne på sms osv. moren til denne jenta har sagt til sjefen at jeg har ringt til henne også og truet henne og sagt; jeg vet hvor du bor - og nå kommer jeg og tar deg..

jeg er i sjokk!!!  De gjør det kun for å være jævlig, sjefen tror på de og har gitt meg skriftlig advarsel.

Jeg har koblet inn fagforeninga.

Selfølgelig har jeg ikke gjort dette,

har sagt til sjefen at jeg krever en utskrift fra sms'ene so jeg liksom skulle ha sendt og oversikt over anropene som jeg liksom skulle ringt. Teleoperatøren min må ha tillatelse fra politiet for å få en slik utskrift. har foreslått det for sjefen. hun nekter hun tror på de ferdig med det! hallo?

hva gjør jeg??????    Dette må jo bevises???? GGGRRRRRRRRRR!!!!

ORIGINAL: Gullet;)

ORIGINAL: ~devilishious~

anmeld henne?

ja, det også... makan til frekkhet

kjør hard på!

anmeld henne?

det hadde jeg og gjort....da må de inn i telefonregisteret for å se om du har ringt eller ikke...og så viser du for kjefen at du mener alvor av at det ikke var du....

Hadde gått til politiet jeg da for falske anklagelser

Men vet du hvorfor de gjør det da? Missunnelse?

anmeld henne?

Har tenkt tanken...men venter bare på at fagforeninga skal ringe meg i mårra... de var med på et møte her en dag på jobben, og de var helt rystet.

Eg har bare vert på den andre siden her, men om en person har blitt terrorisert på jobben hadde hun tatt vare på meldingene sånn at hun kan bevise d, d gjorde eg.
Og mødre sier seg selv hadde gjordt d meste for babyene sine uansett av og til...

Gjør d du kan for å motbevise må vere d beste rådet.
få politiet til å kontakte telefonoppratøren din om d er d som må til, si at d er jobben din som står på spill.

Lykke til

ORIGINAL: *Jippii*

Hadde gått til politiet jeg da for falske anklagelser

Men vet du hvorfor de gjør det da? Missunnelse?

Har ikke peilig! Men takk for støtten dere!!  Ja, fagforeninga tok tontakt med lederen i fylkesfagforeninga eller hva jeg skal kalle det. Kanskje de er enig om at dette skal anmeldes..
da gjør jeg det.. for Urettferdighet er noe av det verste og feigeste jeg vet,,

anmeld henne for falske anklager.
Da får du registrert hos politiet at du virkelig nekter for dette også.

jeg kommer nok til å gjøre det... og da må jeg bare lene meg tilbake og nyte "showet".... for det dummeste de har gjort er å si at jeg har plaget de over tlf. for det kan spores opp igjen i...

jeg var så frustrert her en dag at jeg holdt på å se rødt. Legen min har sykmeldt meg.

Jeg jobber på et sykehjem, og jenta er 18 år og lærling, mora er sykepleier på avd.
ikke vet jeg hva jeg har gjort de....

men de må jo bevise det. Jeg vil også kreve en utskrift fra deres tlf med sms osv også.

dette blir jo ord mot ord; ingen bevis, så synes ikke sjefen kan tro hundreprosent på hennne uten å ta din versjon i betrakning. saker man ikke har bevis for blir jo henlagt hos politiet. så dette bør jo sjefen din undersøke litt grundigere i sømmene før han foretar seg noe. Det er da alt mulig man skal utsettes for også.

dytter

You must log in or register to reply here.
Back
Topp