skal på kontroll til jordmor i morgen kl 0900, men har glemt å kjøpe prøveglass til urinprøven! Jeg er 36+4 på vei. Noen tips til hva jeg kan oppbevare urinen i?? Jeg må jo nesten ha den med!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vitaminglass? Medisinglass?skal på kontroll til jordmor i morgen kl 0900, men har glemt å kjøpe prøveglass til urinprøven! Jeg er 36+4 på vei. Noen tips til hva jeg kan oppbevare urinen i?? Jeg må jo nesten ha den med!
På legekontoret hos oss kommer folk med alt fra middagsglass til barn, syltetøyglass, brusflasker, tomme tabelettbokser... Kun fantasien sitter stopper virker det somskal på kontroll til jordmor i morgen kl 0900, men har glemt å kjøpe prøveglass til urinprøven! Jeg er 36+4 på vei. Noen tips til hva jeg kan oppbevare urinen i?? Jeg må jo nesten ha den med!
Eneste jeg har tilgjengelig er brusflaske.. Hvordan gjør jeg dette?? Den bør vell steriliseres??På legekontoret hos oss kommer folk med alt fra middagsglass til barn, syltetøyglass, brusflasker, tomme tabelettbokser... Kun fantasien sitter stopper virker det som![]()
Men jordmor sier hun vil ha morgenurin.. Eller er ikke dette så viktig??Hos både jordmor og lege her har de engangkopper vi bruker. Kan jo bare ta med deg et glass og tisse der?![]()
Men jordmor sier hun vil ha morgenurin.. Eller er ikke dette så viktig??
Men jordmor sier hun vil ha morgenurin.. Eller er ikke dette så viktig??