KRISE!!!

lillemeg2

Glad i forumet
Februarhjertene2017
Å jeg som egentlig er så glad i majjones... Nå som jeg kjenner lukta av majjoen som juntungen spiser på brødskiva si så sitter jeg her nesten å brekker meg. No more salami på meg for å si det slik, for det brukte bare å være godt med majjones på :O

Å jeg som egentlig er så glad i majjones... Nå som jeg kjenner lukta av majjoen som juntungen spiser på brødskiva si så sitter jeg her nesten å brekker meg. No more salami på meg for å si det slik, for det brukte bare å være godt med majjones på :O

Salami skal du helst ikke spise uansett hehe ;)

Men majones har jeg fått dilla på nå som jeg er gravid, merklig nok :P

de to andre gangene jeg gikk gravid sa jordmor at jeg fint kunne spise salami :O Men det blir jo ikke noe problem nå som jeg nesten brekker meg av lukta av majjones uansett :P

Vel... like greit å ta utgangspungt i at det er nei mat da :) bedre føre var heter det vel :)

Kjedelig med ting som plutselig ikke lukter/smaker noe godt lenger!

Jøss så rart, for leste nylig at det var nei-mat :S

Det er 'nei' mat i teorien, da det går under kategorien spekemat, men produksjonsmetodene i dag gjør det mye mer sikkert enn det var før. Spesielt om det er nyåpnet. Egenlaget spekemat er veldig ut!

He he he jeg skjønner nå dette med smaker- at det forandrer seg.. Jeg sendte akkurat sur mld til sambo om hvorfor han hadde vannet ut munnskyllevannet mitt. :p etterpå tenker jeg jo litt mer fornuft:p hallo...

"Juni 2014, førstegangs gravid"

jeg spiser akkurat det jeg har lysst til å spise :) inkludert salami :) det gjorde jeg i forrige svangerskap og det vil jeg gjøre denne gangen også :) eneste jeg holder meg unna nå er alkohol og den så innmari etterlengtede redbull og battery </3

He he he jeg skjønner nå dette med smaker- at det forandrer seg.. Jeg sendte akkurat sur mld til sambo om hvorfor han hadde vannet ut munnskyllevannet mitt. :p etterpå tenker jeg jo litt mer fornuft:p hallo...

Hahaha tenker han satt meg så selv å tenkte WTF why???xD

Bloggermamma
Termin 01.06.2014

Hahahaha daua :)

Har alltid hadd en greie med brød lukt i mine sv.skap. d var noe av d som gjorde at jeg tippa jeg var pregers. For joda... brødlukt utgår nå også

jeg spiser akkurat det jeg har lysst til å spise :) inkludert salami :) det gjorde jeg i forrige svangerskap og det vil jeg gjøre denne gangen også :) eneste jeg holder meg unna nå er alkohol og den så innmari etterlengtede redbull og battery </3

her holder jeg meg laangt unna nei mat!
tar ingen sjanser, selv om det er 0,0000001%, alt er verdt å holde seg unna,
og jordmora mi har og sagt det til meg....
hadde ikke klart å leve med meg selv ettertid om det skulle hende noe,
sliter nok med skyldfølelse etter guttene jeg mistet, selv om det ikke var "min" feil

sliter nok med skyldfølelse etter guttene jeg mistet, selv om det ikke var "min" feil

Helt enig! Klarer helt fint å holde meg unna hva som helst i 9 mnd!

opp til vær enkelt hva en velger å gjøre. jeg velger å leve som normalt..

Back
Topp