Krise spørsmål!

Eldorado

Forumet er livet
Hallois jentutter!!:)

Jeg skal gifte meg på lørdag, og har et spørsmål ang kjolen min.
Den er altså sydd etter min kropp, slik den var FØR jeg ble gravid. Nå har jeg lagt på meg ca 2 kg. Mest sannsynelig fordi jeg stumpa røyken tenker jeg.. (Men det er jo BRA jeg gjorde det :))  Men, jeg har altså levert kjolen min til rens. Leverte den for ca to uker siden.. renseriet skal ha den klar på fredag, altså dagen før.

Er så redd den ikke passer. Har fått litt mage, men ikke veldig mye.. og aller mest er den jo oppblåst. Tenker å kjøpe massiv hold-in altså. Men tenk om jeg ikke får den igjen? Kan to kg ha veldig mye å si tror dere? Kriiiise..

Skal du ha noe som dekker ryggen? kanskje få den igjen med sikkerhetsnåler i steden for knapper/glidlås?
Satse på at de to kg, har fordelt seg gjevnt så kjolen passer..

Vil i tillegg ønske dere lykke til :)

Trur det skal gå bra. svigerinna mi giftet seg for 2 uker siden og da var hun rundt 15 uker+-..(barn nr 2)
Hun kjøpte og kjolen før hun var gravid. Ikkje prøvte hun kjolen før heller. Men det gikk fint,eneste under/etter middagen så løsnet vi litt i snøringen bak på ryggen for da begynnte det å stramme.

2 kg er ikke så mye da, så det tror jeg skal gå bra ja.. Vi håper på det;-) De gir jo LITT etter disse kjolene da - men ta på hold-in;-)

Neida, det er jo ikke nødvendigvis så mye.. men den er jo sydd etter figuren. Puppene har vokst en størrelse eller to allerede, fordi melken har kommet tilbake blandt annet.. hjelpes!

Og jeg vet jeg har fått litt større mage, men kan jo være fordi den er oppblåst så klart. Hold-IN kommer jeg til å kjøpe ja :) Tror nok det er lurt :)

Jeg gifta meg nå på lørdag, og jeg har gått opp hele 4 kg.. Kjolen satt som støpt, og fikk DEN kløfta!! :P Tror ikke det spiller noen rolle de to kg'ene dine. Ha en fortreffelig dag!

Gratulerer så masse! :)
Godt å høre at alt gikk bra med kjolen. Da håper jeg min passer også :) :)

Gratulerer med bryllup på lørdag! Tror nok at kjolen kommer til å passe kjempe finr, 2 kilo er jo ikke så mye. Lykke til, håper dere får en fin dag

Den passer nok fint den:) Og har du snøring er det jo bare å tilpasse den litt.

Du kan jo ringe renseriet og spør om du kan komme ned å prøve den på nå, bare så du kan stresse ned litt. Å gifte seg er en stor påkjenning, syns jeg iallefall, he he. Aldri mer!!! Grunn nok til å holde sammen bare så man slipper å gifte seg igjen

Tror det skulle gå bra kjolen har du snøring eller glidlåsbak?
Ellers så er det jo mulig å bruke korsett under da kan man jo stramme litt inn med det.
Lykke til på lørdagen kos dere masse og nytt dagen.
Håper vi får se bilder av dere etter på ?

Lykke, lykke til på lørdag!! Det er en stoooor opplevelse;-D

Ja, dere får helt klart se bilder. Vil nok inn å skryte litt etterpå tenker jeg :) hehe!
Men, jeg får ikke bare stukket nedom renseriet, for det ligger i Brumunddal, og jeg bor i Skarnes. Men uansett, så tror jeg det går bra. Er glidlås bak, men jeg har kjøpt ekstremt stor holdin truse nå, så får satse på at det hjelper litt på dersom det er behov for det :)

Back
Topp