mammatilmalene
Andre møte med forumet
Noen som vet om de selger nattbind og ammeinnlegg på bensinstasjonen?
Trodde "lageret" holdt i pinsen, men så feil kan man ta.. 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er vel forskjellig fra stasjon til stasjon, men de fleste har noe av bind ja.
Ellers kan du jo spørre evt. venninner.
Hvis du har tamponger, kan du fint bruke det på natten hvis det er helt krise.
Kluter funker som ammeinnlegg, og det kan du jo ellers spørre om på kjøp/salg på Facebook f.eks.![]()
Hvor bor du? Jeg har begge deler.![]()
Fødte for to uker siden, så tamponger er uaktueltHar en helsikes melkeproduksjon, så alt blir vått med engang
Men takk for tipset!
Bor på Oppegård, så håper noen av bensinstasjonene rundt her har. Men kan ikke sende gubben på leting før jeg vet![]()
Tror de selger på bensinstasjonene. Eventuelt nattåpent apotek? Jeg har bare masse tamponger, vet ikke om du har lyst på det? Har grønn str, rosa og blå. Og noen tynne bind. Bor i Oslo Syd ikke langt fra Oppegård hvis du har mulighet til å kjøre innom skal du få de gratis.Noen som vet om de selger nattbind og ammeinnlegg på bensinstasjonen?Trodde "lageret" holdt i pinsen, men så feil kan man ta..
![]()
Vitus apotek på Jernbanetorget i Oslo er døgnåpent, koster litt mer å handle utenom ordinær arbeidstid, men verdt det.Er det ikke ett døgnåpent apotek i Oslo? Aner ikke om det er åpent nå, men måtte på ett i Lillestrøm i påsken selv.
Vitus apotek på Jernbanetorget i Oslo er døgnåpent, koster litt mer å handle utenom ordinær arbeidstid, men verdt det.
TS kan jo ringe for å høre om de har åpent nå. Står på nettet at 2.pinsedag kan ha innvirkning på åpningstidene.
Fødte for to uker siden, så tamponger er uaktueltHar en helsikes melkeproduksjon, så alt blir vått med engang
Men takk for tipset!
Bor på Oppegård, så håper noen av bensinstasjonene rundt her har. Men kan ikke sende gubben på leting før jeg vet![]()