Krise :o

mammatilmalene

Andre møte med forumet
Noen som vet om de selger nattbind og ammeinnlegg på bensinstasjonen? :o Trodde "lageret" holdt i pinsen, men så feil kan man ta.. :p

Det er vel forskjellig fra stasjon til stasjon, men de fleste har noe av bind ja. ;)
Ellers kan du jo spørre evt. venninner. :)

Hvis du har tamponger, kan du fint bruke det på natten hvis det er helt krise.
Kluter funker som ammeinnlegg, og det kan du jo ellers spørre om på kjøp/salg på Facebook f.eks. ;)

Det er vel forskjellig fra stasjon til stasjon, men de fleste har noe av bind ja. ;)
Ellers kan du jo spørre evt. venninner. :)

Hvis du har tamponger, kan du fint bruke det på natten hvis det er helt krise.
Kluter funker som ammeinnlegg, og det kan du jo ellers spørre om på kjøp/salg på Facebook f.eks. ;)
Hvor bor du? Jeg har begge deler. :)

Fødte for to uker siden, så tamponger er uaktuelt :p Har en helsikes melkeproduksjon, så alt blir vått med engang :o Men takk for tipset!

Bor på Oppegård, så håper noen av bensinstasjonene rundt her har. Men kan ikke sende gubben på leting før jeg vet :p

Fødte for to uker siden, så tamponger er uaktuelt :p Har en helsikes melkeproduksjon, så alt blir vått med engang :o Men takk for tipset!

Bor på Oppegård, så håper noen av bensinstasjonene rundt her har. Men kan ikke sende gubben på leting før jeg vet :p

Da blir det litt langt for deg å dra... ;) Ammeinnlegg tror jeg nok ikke bensinstasjon har. Men bind av noe slag får du jo. Kanskje bedre utvalg i Ski?

Bind har nok de fleste bensinstasjoner. Ser for meg at det ikke er noe problem å klippe opp bind og bruke som ammeinnlegg heller. :) evt kluter.

Noen som vet om de selger nattbind og ammeinnlegg på bensinstasjonen? :o Trodde "lageret" holdt i pinsen, men så feil kan man ta.. :p
Tror de selger på bensinstasjonene. Eventuelt nattåpent apotek? Jeg har bare masse tamponger, vet ikke om du har lyst på det? Har grønn str, rosa og blå. Og noen tynne bind. Bor i Oslo Syd ikke langt fra Oppegård hvis du har mulighet til å kjøre innom skal du få de gratis.

Er det ikke ett døgnåpent apotek i Oslo? Aner ikke om det er åpent nå, men måtte på ett i Lillestrøm i påsken selv.

Er det ikke ett døgnåpent apotek i Oslo? Aner ikke om det er åpent nå, men måtte på ett i Lillestrøm i påsken selv.
Vitus apotek på Jernbanetorget i Oslo er døgnåpent, koster litt mer å handle utenom ordinær arbeidstid, men verdt det.

TS kan jo ringe for å høre om de har åpent nå. Står på nettet at 2.pinsedag kan ha innvirkning på åpningstidene.

Vitus apotek på Jernbanetorget i Oslo er døgnåpent, koster litt mer å handle utenom ordinær arbeidstid, men verdt det.

TS kan jo ringe for å høre om de har åpent nå. Står på nettet at 2.pinsedag kan ha innvirkning på åpningstidene.

Åpent alle dager hele døgnet :) Hjulpet oss mer enn én gang!

Åpent alle dager hele døgnet :) Hjulpet oss mer enn én gang!
Ok :)

Tenkte det var lurt å ringe først for sikkerhetsskyld siden de bor utenfor Oslo for å unngå bomtur pga dette jeg leste på nettet

ImageUploadedByBV Forum1463434789.622267.jpg

Men da er det bare å kjøre dit om det ikke finnes på bensinstasjonene. :)

Fødte for to uker siden, så tamponger er uaktuelt :p Har en helsikes melkeproduksjon, så alt blir vått med engang :eek: Men takk for tipset!

Ah, hehe, jeg trodde det var mensen det var snakk om. ;)

Melken regulerer seg snart (for de fleste), så hold ut! ;)

I verste fall kan du jo snakke med føden, og forklare at det er krise, og at du gjerne skulle hatt noen bind? :)

Håper du finner en løsning! :)

Back
Topp