krise M/bilde

siri0109

Glad i forumet
min datter på 2 år bruker et koseteppet som vi kjøpte på kid det året hun ble født, det er limegrønt, og det var rullet i en sånn ball, med en hund i samme stoff som hang fast rundt, dette teppet er ikke å få tak i lengere, er det noen som har et slikt et de vil evt selge/gi bort?
er det noen som skjønner hva slags teppe jeg mener?

legger ut et bilde av teppet, dere ser kansje hva slags teppe jeg mener?

Er det fleeceteppe?

hmmm de har da noe linkende på kid her... og jeg har sett noe sånt på barnas hus...

ORIGINAL: FrøkenSia

Er det fleeceteppe?

ja på en måte....men de selger de ikke lenger på kid, kjøpte det i jannuar 2007...fikk de i limegrønt og rosa....med en sånn voffe på[:)]

ORIGINAL: siri0109

Er det fleeceteppe?

ja på en måte....men de selger de ikke lenger på kid, kjøpte det i jannuar 2007...fikk de i limegrønt og rosa....med en sånn voffe på[:)]

Da tror jeg faktisk jeg har liggende ett sånn teppe! Skal se etter i morgen når snuppa er våken[;)]

ORIGINAL: Murmeldyr88

hmmm de har da noe linkende på kid her... og jeg har sett noe sånt på barnas hus...

jeg vet de har et lignende et på kid, med en bamse på,men det skulle hun IKKE ha[8D] hun vet hva hun vil ha serru, men det hun har er mye tynnere.... har prøvd flere varianter som ligner,men hun skal bare ha det som hun allerede har et av, og nå har vi mistet den ene delen, og hvis den andre forsvinner er jo det helt krise[:)]

Er det fleeceteppe?

Da tror jeg faktisk jeg har liggende ett sånn teppe! Skal se etter i morgen når snuppa er våken[;)]

å det hadde vært flott[:D] da hadde snuppa blitt evig glad, [:D]

har dokker vært på barnas hus og sett der?

var der i april, men så ikke noe lignende da, de jeg fant var litt tykkere enn det hennes er[&o]

var der i april, men så ikke noe lignende da, de jeg fant var litt tykkere enn det hennes er[&o]

hmmm var der i forrige uke og de jeg fant var tynne.. kanskje vedrt å ta en titt igjen?

Har du hørt med de på kid om de kan sjekke om den finnes på andre butikker, er ganske sikker på jeg har sett den, om det ikke var den som var blå da...

ORIGINAL: BollaPinnsvin79©

guttungen min er født januar 07 og tror han fikk et sånn limegrønt teppe...skal sjekke for da kan du få det[;)]

åååå det hadde vært fint[:D] snillt av deg hvis du kunne sjekket det...[:D][:D]

hmmm var der i forrige uke og de jeg fant var tynne.. kanskje vedrt å ta en titt igjen?

har desverre ikke barnashus her i nærheten, må kjøre i 2 timer for å komme dit, og for et teppe blir det litt langt å kjøre[&o]

ORIGINAL: Kakemonsteret

De selger slike på kid enda, bare at hundene/teppet er blå og rosa nå! [:)]

da må jeg sjekke kid igjen i morra, for de jeg har sett er med en bamse på, og det teppet ville hun ikke ha[8D]

[:)]dytt

Åååå.. jeg hadde et sånt teppe, men finner det ikke igjen:(

ORIGINAL: Mamasan

jeg er 99% sikker på at jeg har et [;)] fikk det i gave (men brukte det lite). det er suupermykt, ikke sant? og hunden var i 2 grønn-nyanser... hunden hang ikke fast da, og den aner jeg ikke hvor er, men jeg tror jeg så teppet i et skap da jeg rydda i helga...

send pm så ser vi hva vi får til [;)]

har sendt deg en pm[:D]

ORIGINAL: *LykkeligeMamma*

kjøpte et babyteppe i sånn fleece aktig stoff på nilole. var ganske tykt og gost. utrolig mykt!
var surret rundt med bånd også hang det på en bamse.

skjekk nille du[:D]

har kjøpt det som var på nille, var ikke godkjent det heller[8D] hun vet hva hun vil ha denne frøkna[;)][:D]

Back
Topp