Krise i den engelske heimen vaar

3 Hjerter

Forelsket i forumet
Eg lagar te til min kjaere fleire ganger om dagen, men no er eg ikkje vaaken. Eg tok i sukker, helte i varmt vatn og tok i melk, og serverte han. Reaksjonen var kjapp: Were is my tea ? Eg hadde gloeymt aa ta oppi teen. Han hadde faatt servert Mjoelk, varmt vatn og sukker.

Hahahaha :0) Ammetåka starta tidlig, du... :0) hihi... Så morsomt...

For ein nordmann er vel ikkje te det heilt store, men her er det te for ein engelskmann, og det ja er visst viktig.

Nagini skrev:
For ein nordmann er vel ikkje te det heilt store, men her er det te for ein engelskmann, og det ja er visst viktig.

Skal innrømme at den beste teen jeg drikker er med sukker og melk...

haha, det samme skjedde oss tidligere i u ken. Fikk et tips på apoteket om at  en kopp te på sengen før jeg stod opp skulle hjelpe. Hadde vannkoker og alt på rommet, så sambo skulle bare bare lage til så jeg ikke måtte reise meg.

Synes ikke teen var noe god, oppdaget seinere at jeg bare hadde drukket varmt vann med sukker i. Teposen lå igjen. Skal sies at jeg ikke drikker te til van lig.

Bare jeg som syns det er rart at du gidder å lage te til mannen din flere ganger om dagen? :P

Anik skrev:

Skytten84 skrev:
Bare jeg som syns det er rart at du gidder å lage te til mannen din flere ganger om dagen? :P

Nei, men det er mye rart med den bruker der.....Skifter nick annnet hvert minutt.....ble vel avslørt som troll på FS.....

and your point is ?

Back
Topp