KRISE, HJELP!!!

Atpåklatten kommer i juni :)

Elsker forumet
Sommerfuglene <3
Hvor får man tak i avent smokkene? Er jo ingen som har de lengre etter at de med bpa ble trukket tilbake.

Skjønner ikke poenget, det var kun bpa farlig ved høy temperatur, og hvem setter en kokvarm smokk i munnen på noen [&:][&:]

Så nå er det krise her, det er kun avent smokkene som vil brukes.

Her er det ingen som har fått/tatt inn [:@] kjenner jeg blir skikkelig frustrert.

ORIGINAL: *gullklumpene mine*

Hvor får man tak i avent smokkene? Er jo ingen som har de lengre etter at de med bpa ble trukket tilbake.

Skjønner ikke poenget, det var kun bpa farlig ved høy temperatur, og hvem setter en kokvarm smokk i munnen på noen [&:][&:]

det var farlig når det var i friksjon og!

ORIGINAL: Torben sin mamma

ORIGINAL: *gullklumpene mine*

det var farlig når det var i friksjon og!

Friksjon, er hardplasten i friksjon så ofte da? [8|]

Mine barn har smokken i munnen og sutter på gummien, ikke på hardplasten. Tviler på at de gnikker hardplasten inn i munnen slik at det blir friksjon på det. Friksjon kommer jo når noe gnikkes "hardt" og fort slik at varm oppstår.

Prøvd www.navnesutten.dk ?

trenger også nye mam air tutter.. de er ikke kommet inn igjen her i mine nærmeste butikker

Jobber i butikk og har snakket med salgskonsulenten for avent.
Tuttene skulle ikke vært trukket tilbake for dem inneholder ikke BPA.

Ting som inneholder BPA er ting med gjennomsiktig plast og de nye flasken er eller vil bli noe gulere i plasten.
Eller noe sånt. Så sånn som han sa til med kan man brukt bruke tuttene.

EDIT: Sorry tenkte smokkene på flaska.
Tenkte ikke over at avente hadde egne sutter!

Back
Topp