Krise! Hjelp! :(

Lille-M

Glad i forumet
Assistert-jentene
Oktoberlykke 2019
Septemberlykke 2021
Jeg er gravid 5+6 (FER styrt syklus) i dag, og fant nettopp ut nå at jeg GLEMTE progynovatabletten jeg skulle ta i går kveld! Har helt fullstendig panikk for om jeg nå har drept babyen min! Husket Lutinus, så skjønner ingenting av hvordan jeg kan ha glemt Progynovaen. :( Har tatt morgendosen nå, men hva mer kan jeg gjøre? Er alt håp for babyen ute nå? Har vondt i magen nå. Føler meg helt elendig som har klart å glemme. :( :(

Last edited:
Tviler på du mister av det. Jeg hadde nok stressa mer over å ha glemt Lutinus...siden kroppen din ikke produserer progresteron nå i det hele tatt. Ikke noe mer å gjøre men det går nok helt fint. Trenger du ekstra bekreftelse er det bare å ringe legen i løpet av dagen.
Anbefaler å ha alarmer på mobilen så slipper du å glemme det igjen.
Sender en stor klem :Heartred

Tipper det er mange som har glemt en tablett opp igjennom og at det har gått fint :) Kanskje du kan ringe klinikken bare for å bli litt mer beroliget?

Tviler på du mister av det. Jeg hadde nok stressa mer over å ha glemt Lutinus...siden kroppen din ikke produserer progresteron nå i det hele tatt. Ikke noe mer å gjøre men det går nok helt fint. Trenger du ekstra bekreftelse er det bare å ringe legen i løpet av dagen.
Anbefaler å ha alarmer på mobilen så slipper du å glemme det igjen.
Sender en stor klem :Heartred
Har allerede alarmer, så skjønner ikke hvordan jeg kan ha husket Lutinus men ikke Progynova. Var veldig sliten i hodet i går kveld... Skal ringe klinikken etter lunsj, de har ikke telefontid før da.

Tipper det er mange som har glemt en tablett opp igjennom og at det har gått fint :) Kanskje du kan ringe klinikken bare for å bli litt mer beroliget?
Takk! ❤️ Skal ringe etter lunsj. De har ikke telefontid før da.
Skjønner ikke hvordan jeg skal klare å fungere på jobb fram til det...

Har allerede alarmer, så skjønner ikke hvordan jeg kan ha husket Lutinus men ikke Progynova. Var veldig sliten i hodet i går kveld... Skal ringe klinikken etter lunsj, de har ikke telefontid før da.
Jeg ble ekstra fjern på Progynova. Jeg er fjern nok på kun Lutinus. Fått panikk flere ganger for jeg sliter med å huske om jeg har tatt en selv om jeg gjorde det for 10min siden.

Det går nok helt fint. Tror du må ha lavere hormonnivåer over lenger tid, før du mister. Jeg har glemt piller, er nå 33 uker på vei.

Har snakket med klinikken nå. Det er ikke så mye å gjøre noe med, og må bare satse på at det har gått fint...

tror også det går helt fint!! :-) du har jo enda en del hormoner i kroppen fra forrige pille!

Progynova har halveringstid på 27 timer så noe hormoner har du i kroppen så dette går nok helt fint :)

Oppdaget når jeg skulle ta Lutinus nå at jeg blør litt... Da har jeg vel ødelagt hele greia da :(

Oppdaget når jeg skulle ta Lutinus nå at jeg blør litt... Da har jeg vel ødelagt hele greia da :(
Det trenger ikke være pga progynova i det hele tatt.
Jeg tok mine religiøst og det gikk fortsatt galt :hilarious:

Det trenger ikke være pga progynova i det hele tatt.
Jeg tok mine religiøst og det gikk fortsatt galt :hilarious:
Har hatt litt magesmerter siden i går. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre nå... Må vel bare vente og se om det stopper eller tar seg opp.

Har hatt litt magesmerter siden i går. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre nå... Må vel bare vente og se om det stopper eller tar seg opp.
Du må nok desverre bare det.. var de behjelpelige med ultralyd eller noe slikt for å se?

Jeg er gravid 5+6 (FER styrt syklus) i dag, og fant nettopp ut nå at jeg GLEMTE progynovatabletten jeg skulle ta i går kveld! Har helt fullstendig panikk for om jeg nå har drept babyen min! Husket Lutinus, så skjønner ingenting av hvordan jeg kan ha glemt Progynovaen. :( Har tatt morgendosen nå, men hva mer kan jeg gjøre? Er alt håp for babyen ute nå? Har vondt i magen nå. Føler meg helt elendig som har klart å glemme. :( :(
Je klarte å glemme lutinus en dag, er fremdeles gravid 20 uker nå. Så det gikk veldig fint:Heartred

Har ikke blødd noe mer siden i går, og da var det ikke så mye - og det meste som kom var brunt. Er det lov å håpe at mini i magen har det fint likevel? Mistet helt håpet i går...

Back
Topp