kriminel?

*Kolibri*

Forumet er livet
har du gjort noe kriminelt? nei

Har vel kjørt for fort en gang eller to.....[&:]

Og då eg var ung hang eg sammen med ei jente som hadde litt andre verdier enn meg.. Ho utfordra meg til å stjele ein maskara. Det gjorde eg.. Men fikk så dårlig samvittighet at eg gikk tilbake til butikken, grein og tilsto.....

Tja, er jo mye som er kriminelt som jeg har gjort når jeg har vært ute på fylla.
- Drikke alkohol på gata
- Tisse ute

Men kan ikke si jeg har dårlig samvittighet for det og ser på det som kriminelt ;p

Kriminelt, aldri. Noe som ikke var helt stuerent, endel ganger.

ja det har jeg, men ikke no alvorlig, så har ingen gnagnde samvittighet gitt[:D]

Ja, for så vidt. Kjørt for fort og lasta ned musikk. Men dette er vel noe som stort sett alle har gjort egentlig [:D]
Så dårlig samvittighet har jeg ikke, og regner meg ikke som kriminell [:D][:D]

ORIGINAL: Lussa88

ja det har jeg, men ikke no alvorlig, så har ingen gnagnde samvittighet gitt[:D]

Jepp, har stjelt en eller to ganger når jeg var mindre. Ikke noe jeg har dårlig samvittighet for, altså ikke noe veldig verdifullt [8D] Hadde jo selvfølgelig aldri gjort noe sånt nå.

hehe[8D]

.

Satt meg ned å tissa bak en bil som stod parkert foran hotellinngangen, men ikke noe verre enn det [8D]

ORIGINAL: lillebebis

Tja, er jo mye som er kriminelt som jeg har gjort når jeg har vært ute på fylla.
- Drikke alkohol på gata
- Tisse ute

Men kan ikke si jeg har dårlig samvittighet for det og ser på det som kriminelt ;p

Signerer[;)]   + kjørt litt fort[8|] men hvem har ikke det da hehe.. hadde en periode, men den er over for lengst ;)

[8D]

Jepp [:D]

Back
Topp