Krimbøker å anbefale?

Pandamamma

Glad i forumet
Har bursdag "snart", og tenket jeg skulle ønske meg noen bøker - krimbøker.

Så er det noen som har noen gode krimbøker (på norsk) å anbefale?

Jeg er veldig glad i Unni Lindell og Henning Mankell sine bøker[:)]

Alle Harry Hole bøkene til Jo Nesbø, Unni Lindell, mary higgins clark, sidney sheldon, og hvis du vil ha noe ekstremt spennende, går du får Rick Mofina, de jeg har lest av han var så spennende at jeg hadde problemer med å sove før boka var ferdig, var rett og slett så nervepirrende[:D]

Alle i trilogien til Stieg Larsson! Og Karin Fossum: Den som elsker noe annet ( og gjerne de syv eldre i samme serie[;)]. Det er da noen..

ORIGINAL: Leatroll

Alle i trilogien til Stieg Larsson! Og Karin Fossum: Den som elsker noe annet ( og gjerne de syv eldre i samme serie[;)]. Det er da noen..

Ja han har mye bra[:D]

Og en annen fin bok er en som heter 'FROGNERFITTER' Skrevet av Alexia Bohwim, hennes første roman[:)]

jeg har lest første til stieg larsson nå-- gleder meg til å begynne på neste...

og dan brown har mye bra , men de har du gjerne lest?? engler og demoner er den beste syntes jeg...(ikke akkurat ren krim, men spennende som fy)

ORIGINAL: thejohan

Snømannen av Jo Nesbø

Den er en av få jeg har lest. Veldig bra!

ORIGINAL: valentinesbaby
og dan brown har mye bra , men de har du gjerne lest?? engler og demoner er den beste syntes jeg...(ikke akkurat ren krim, men spennende som fy)

Ja, engler og demoner var absolutt den beste fra han. Har lest Da vinci coden, Den digitale festningen og holder på med iskaldt bedrag nå. Men det er vel fler i serien hans? Syns det er så vanskelig å finne den i butikken.

Harry Hole bøkene av Jo Nesbø, bøker av Unni Lindell, og Anne Holt...

Og ei bok som heter "Djevelns yngel", husker ikke hvem som har skrevet den, å den syns jeg var spenneden og litt ekkel...[:)]

Og Karin Fossum: Den som elsker noe annet

Den TROR jeg at jeg har lest.
Handler det om en fyr som driver og kidnapper og dreper barn? Blant annet en gutt som ligger å sover i en vogn i nord-norge?
Også holder han dem fanget i en kjeller på en gård?

Honningfellen av Unni Lindell

ORIGINAL: Krølla82

Honningfellen av Unni Lindell

Den ble lest i vårest. Utrolig bra bok!

Vil anbefale bøker av Jeffery Deaver og, spesielt de som handler om Lincoln Rhyme. Kjempebra!! Og alltid en liten tvist på slutten. [:D]

Snømannen og Hodejegerne av Jo Nesbø

Alt av Henning Mankell

ORIGINAL: Pandamamma

Og Karin Fossum: Den som elsker noe annet

Den TROR jeg at jeg har lest.
Handler det om en fyr som driver og kidnapper og dreper barn? Blant annet en gutt som ligger å sover i en vogn i nord-norge?
Også holder han dem fanget i en kjeller på en gård?

Du er inne på det men tror du blander litt med en eldre bok jeg tror er Lindell sin? Pedofili er et tema her, men det andre du nevner kommer nok fra et annet sted[:D]

Back
Topp