Kriiiise!

Fjellrose

Betatt av forumet
Septembergull'17
Hvordan er det mulig? Jeg får nesten ikke på meg bunaden, puppene eser ut, og magen er som en ballong... Måtte bare få det ut ;-)

Jeg er 4+5 uker og sliter med klær allerede, gått opp veldig mye pga hormoner/ sprøyter. I tillegg sliter fra før med hoven kropp på den tiden av året. I går måtte sortere masse klær fra skapet da allerede sliter å ha på meg. Så lurer på hvordan det blir til sommer. Og ja måtte allerede handle vie kjoler haha.. Og magen min er så oppblåst at ser nesten langt på vei. Og prøver å holde det hemmelig i noen uker. Tvilsomt det lar seg gjøre.

hvor langt på vei er du ?

Hadde ikke sjans til å få på meg min :-P

Noen år siden jeg kunne bruke bunaden, ja... Sukk, aner ikke hva jeg skal ha på meg.

Jeg er 4+5 uker og sliter med klær allerede, gått opp veldig mye pga hormoner/ sprøyter. I tillegg sliter fra før med hoven kropp på den tiden av året. I går måtte sortere masse klær fra skapet da allerede sliter å ha på meg. Så lurer på hvordan det blir til sommer. Og ja måtte allerede handle vie kjoler haha.. Og magen min er så oppblåst at ser nesten langt på vei. Og prøver å holde det hemmelig i noen uker. Tvilsomt det lar seg gjøre.

hvor langt på vei er du ?

6+2 i dag, trodde virkelig at bunaden skulle passe både nå og i konfirmasjonen til eldstedatra ;-) Godt det er noen dager igjen så den kan syes ut :-)

Back
Topp