Gutten min på litt over 2 år har begynt å prøve å bruke potte/do og i dag morges var han kjempeflink og tissa på potta.. MEN så synes han det er så morsomt å sitte på do også og skylle ned i doen mens han sitter der, og i dag når han gjorde det så satt han og så ned i skåla mens vannet fosset nedi og mistet yndlingstutten ned i do!!!!!!!!!! Han hadde akkurat trykt på skylle knappen og SVOSJ så var tutten borte... Stor var fortvilelsen da gutten skjønte at tutten var borte vekk og at mamma ikke kunne fikse problemet! Han gråt sine modige tårer og stirret leeeenge i skåla i håp om at tutten skulle dukke opp igjen.. Dette var yndlingstutten som var blå med oransje krabbe på!! Han viste helt tydelig at verden raste sammen litt der han sto med tårer i øynene og lengtende blikk.. Etter litt gråting og kos på fanget ble vi enige om at han måtte legge tutten på benken når han skulle sitte på do sånn at den ikke falt nedi der og ble borte.. Håper ikke dette ender med doskrekk...
Første gang han fikk til å tisse på potta ble han så begeistra at han løftet den opp for å vise meg og klarte da å søle alt tisset utover seg selv og gulvet.. (jeg var opptatt - satt på do selv [:)]=
Andre som har morsomme historier om do/pottetilvenning?
Første gang han fikk til å tisse på potta ble han så begeistra at han løftet den opp for å vise meg og klarte da å søle alt tisset utover seg selv og gulvet.. (jeg var opptatt - satt på do selv [:)]=
Andre som har morsomme historier om do/pottetilvenning?