Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp vurderer den jeg også. Tror den passer ja. Har tripp trapp til begge ungene her pluss en tripp trapp fra jeg var liten oppe hos mamma, og de er kliss like!! Pluss jeg tror jeg skal kjøpe odewaldaposen som også var på tilbud. Hvis den ikke blir for stor for bagen da.den tilbudsavisa fikk jeg på mail i dag, mye fint der.
vurderer det newborn set til tripp trapp stolen, men litt usikker på om den passer på stolen vår fra 2006...
300 kr i avslag på den...
Må kjøre ca 1,5 time for å komme til nærmeste barnas hus, så får se om jeg får gjort det på lørdag kanskje...Jepp vurderer den jeg også. Tror den passer ja. Har tripp trapp til begge ungene her pluss en tripp trapp fra jeg var liten oppe hos mamma, og de er kliss like!! Pluss jeg tror jeg skal kjøpe odewaldaposen som også var på tilbud. Hvis den ikke blir for stor for bagen da.
Må kjøre ca 1,5 time for å komme til nærmeste barnas hus, så får se om jeg får gjort det på lørdag kanskje...
Bør ringe først og høre om de har den inne kanskje, slik at jeg slipper bomtur
Når ble det den prisen der da? var fullpris når jeg var der på fredag...Koster 699 på babyshop også
Når ble det den prisen der da? var fullpris når jeg var der på fredag...
Vet du hvor lenge tilbudet gjelder?
Okei Barnas hus sin kampanje varer til 23. mars i allefall...Aner ikke, så det bare på nett nå, men virker som det er en sentral kampanje fra Stokke siden Babble på Elverum også har den til 699.
Babyshop Hamar følger visstnok IKKE tilbudet som kjeden har. Sambo var nettopp innom der. Han ble også fortalt at de skal legge ned der til sommeren, skal flytte inn i nye lokaler...
Så da fikk han ikke kjøpt newborn set til tripp trapp til 699,-
BV app
Sambo fikk også beskjed om at han kunne bestille det på nettet, for der var det jo tilbud. Men det er ikke aktuelt, for da kommer det jo frakt i tillegg på 199 kr, da er man jo nesten oppe i fullpris...Æsj, så kjedelig.. Jeg var der i går, veldig utplukka det meste, men fikk vognpose til 250 kr som tidligere kostet 1800, for har maken til gutten min.. Hehe.. Har hørt at de skal inn på nye kjøpesenteret, men synes det er rart for det er jo ikke ferdig før om lenge?
tilbudet gjelder til 23. mars eller så langt beholdningen rekker eller hva det stårVi har kjøpt litt småting også har mannen min kjøpt en body som det står "Bazinga" på. Ellers blir det nok endel shopping etter oul
Men da blir det kanskje også en tur til Barnas hus i helgen hvis de fortsatt har tilbudet