Kreve bryte kontakt?

• Trådstarter Trådstarter Anonym111
  • Opprettet Opprettet
A

Anonym111

Guest
Hva mener dere?

Om samboeren hadde vært "utro"/flørtet med en kollega(ikke sex, men følelser og flørting) i noen måneder, hadde dere krevd at han kuttet all kontakt med henne etter han avsluttet "forholdet"? (Så langt det lar seg gjøre. De jobber på samme arbeidsplass, på hver sin side av døgnet, men de har mulighet til å sees ved ett måltid)

Om jeg i det hele tatt skulle ha vurdert å fortsette i et forhold med ham, så hadde det vært et absolutt krav å bryte all kontakt!

Det sier seg selv at du skulle kunne kreve det. For å kunne vinne tilbake tilliten din må han gi slipp på ganske mye etter noe slikt.

Selvfølgelig. Jeg tror ikke jeg hadde klart å fortsatt, men noen klarer det jo.

Det spørst.. Om det ligger et langt og nært vennskap bak, hadde jeg bedt han heller kutte kontakten for en stund og evt tatt den opp igjen dersom han ville forsette og være meg meg. Man styrer ikke føleser, heller ikke i et forhold og mye kan skje når man har vert i sammen i mange år.

Ja det hadde vært uaktuelt at de skulle fortsette å treffes. Der hadde han vært nødt til å prioritere, hvis forholdet skulle reddes måtte alt annet komme i siste rekke. Hadde det vært umulig å unngå kontakt på arbeidsplassen kunne han fått sett seg om etter ny jobb eller ny dame

Selvfølgelig..og ærlig talt vet jeg ikke om jeg kunne stole på han i de helle tatt.. men hvordan fant du ut av at det har skjedd?

Fant meldinger på telefonen.
Vi har to barn sammen så jeg er villig til å prøve selv om tilliten er kraftig svekket.

Det spørst.. Om det ligger et langt og nært vennskap bak, hadde jeg bedt han heller kutte kontakten for en stund og evt tatt den opp igjen dersom han ville forsette og være meg meg. Man styrer ikke føleser, heller ikke i et forhold og mye kan skje når man har vert i sammen i mange år.

De har kjent hverandre siden februar eller noe. Så ikke noe dypt vennskap, nei.

Fant meldinger på telefonen.
Vi har to barn sammen så jeg er villig til å prøve selv om tilliten er kraftig svekket.
Skjønner det..det er lett for oss å si jeg ville gjort de og de men det er ikke lett.. nå tenker jeg mest på deg og hoper at du kan fine litt fred in i deg,tenke på deg og passe på deg.. det er trist og vanskelig å forstå hvorfor han gjorde det men det kan vi heller ikke..men hva så han når du sporte han?

Jeg hadde avsluttet vårt forhold, for da hadde jeg følt at hele vårt samliv var satt på andreplass, og spyttet på.
Det hadde jeg ikke klart å komme over.

Hvis jeg hadde vært av typen til å klare det, hadde jeg krevd at kontakten skulle kuttes, at hennes evt. partner skulle informeres, og at han skulle søke etter ny jobb..

Viktig at du kan stole på han så ja..

Det er jo et kraftig tillitsbrudd, så han måtte ha jobbet hard for å beholde vårt forhold. Ikke noe kontakt privat.

Hadde vært ett kraftig tillitsbrudd for min del. Kontakten skulle absolutt vært kuttet,og jeg tror kanskje jeg ville at han skulle byttet jobb også om de omgås der. Dette er ikke greit,og ikke noe jeg synes man skal godta

Back
Topp