Kreta med bleiebarn..

Virra

Elsker forumet

Hva hadde dere med hjemmefra og hva fikk dere kjøpt der nede?

Regner med at unga bruker bleier der nede også. Var ei som sa til meg at bleier var så himla dyrt, så burde ta med?? Men det hørtes innmari tungvint ut!

Vi var på Mallorca i 2009. vi hadde med bleier hjemme fra for bleiene der nede er sinnsykt dyre! Vi hadde med både nan pulver og grøt også vi hjemmefra, han var rundt 6-7 mnd når vi var på tur!

Takk for svar?

Flere som har vært på tur med de små?

Mini er 18mnd..

pakk ned bleiepakkene i vogna dere har med:) det gjorde vi:) (eg syntes forøvrig at de to-tre bleiepakkene tok sykt liten polass, for vi bruker tøybleier hjemme, og de er jo mye større hehe)

forresten, husk å kjøp en skikkelig badebleie i tøy stedet for de si-rumpa engangsbadebleiene. har prøvd begge deler, og fatter virkelig ikke de som gidder stresset med engangs.

finnes suupre på eddabedda.com. applecheeks badebleie str 2.

tørker på en halvtime i sola:)

Var på kreta i fjort, når mina var 8 mnd. Vi hadde med bleier, grøt og middagsglass.. Libero bleier hadde de der nede, men de var dyre.. Middags glass fra nestle hadde de også! Men var dyrt... Grøt hadde de ikke noe kjent merke, noe nedenfra der.. Og den var veldig søt! Jeg ble helt kvalm av å såise to skjeer. så om hun bruker grøt burde du ha nok av det! :) Vi gikk tom siste dagen, så måtte kjøpe der nede. Men endte med å gi hu middagsglass i steden, for grøten var helt forferdelig!
Jeg pakka bleiene i vogna og kofferten, og tok de ut av pakkningen. Tok ikke noe særlig plass :)  Hadde med badebleier og solkrem til Mina :-)

Vi var på kreta i fjor, å da var snuppa 18 mnd...
vi hadde med grøt, nan pulver og bleier,badebleier,  for det er SINNSYKT dyrt nede der. hadde også med litt pålegg til snuppa :)

Vi hadde også med bleier. Måtte likevel kjøpe en pakke der nede fordi vi hadde noen få bleier for lite. Og det var svindyrt med bleier der! Bleiene tar jo bare opp plass når dere reiser ned, så fin måte å ha litt ekstra plass klar til du skal hjem igjen :-) Er jo veldig greit å bare pakke de i vognen.

Tusen takk for svar alle sammen.

Dere fikk ikke trøbbel da dere sjekka inn vogna da, står spesifisert at det ikke skal være bagasje under den. Men ser ut som om jeg får låne en prampack, da ser de i så fall ikke bleiene før de røntger den..

Men da har jeg i så fall veldig god plass i kofferten på vei hjem, og det kan jo trenges:)

Virra skrev:
Tusen takk for svar alle sammen.

Dere fikk ikke trøbbel da dere sjekka inn vogna da, står spesifisert at det ikke skal være bagasje under den. Men ser ut som om jeg får låne en prampack, da ser de i så fall ikke bleiene før de røntger den..

Men da har jeg i så fall veldig god plass i kofferten på vei hjem, og det kan jo trenges:)

Aner ikke hvor streng de er, var vertfall ikke streng når vi reiste, men har hørt de er blitt strengere på det :-P Vi hadde prampack som veide 50kg når vi reiste ned, og sikkert samme vekt hjemigjen :-) hadde med oss så mye ferdigblandet nan og middagsglass som vi også pakket i vogna.

Takker for svar:)                                                                        

Back
Topp