KRETA eller MALLORCA

groa

Glad i forumet
Noen som kan hjelpe litt???
Noen som har vært begge plasser med barn? (Kreta-mallorca) Prisforskjell? Plasser/hotell å anbefale? (gjerne med begrunnelse)Håper noen kan komme med noen tips... så vanskelig å få bestemt oss... [:)] (tenker å reise i slutten av august, fra torp/krsand/stavanger)
Takker! [:)]

Mallorca!!!!!!!!!!!!! 

Dere MÅ reise til Mallorca/Alcudia!!

Har vært på begge steder og mange andre plasser også med småbarn og ikke noe slår Alcudia!

Der var det rent, pent, familie/barnevennlig, koselige restauranter/kafeer, fantastisk flotte sandstrender og ikke minst har leilighetene vært velutrustede, rene, pene og store!!

Prismessig vet jeg ikke om Alcudia er noe dyrere men vel verdt hver eneste krone!![:)]

ORIGINAL: Karla

har vært begge plassene, og vil selv valgt kreta, synes det er finere der. Prismessig er det vell også litt billigere, uten at det er tungtveiende for meg. Jeg synes bare generelt kreta er finere[:D] liker godt vestsiden, rundt platanias/chania

signerer denne[:D]
Agia Marina er en kjempefin plass, spes for familier m barn[:D]

Vi skal til Alcudia i Mallorca 12 - 19 August , har vært der 5 ganger før, d er en skikkelig familieplass, stooortrives der :) Absolutt å anbefale .

Jeg spurte Ving reisebyrå om hvor de anbefalte å reise med små barn i og med at Mie bare er 3 mnd når vi reiser.. å da fikk jeg en mail tilbake hvor det stod Mallorca, Alcudia :)

ORIGINAL: Malin!

Vi skal til Mallorca, Alcudia i år igjen, vært der 2 ganger før og det er en kjempeflott plass for familier med barn[:D]

Ka ti dokker ska ? :) Å ka hotell ? 12 August her, Viva Tropic :)

ORIGINAL: Snoflak

Vi skal til Mallorca, Alcudia i år igjen, vært der 2 ganger før og det er en kjempeflott plass for familier med barn[:D]

Ka ti dokker ska ? :) Å ka hotell ? 12 August her, Viva Tropic :)

då ska me på sama hotelle[:D]

men me reise 26 juli, så me e hjemma igje før dåkk reise..[&:]

ahh..[:'(] har vært på d hotellet før, d e knallkjekt !! både der å alcudia garden e å anbefale [:D] 

ORIGINAL: Nici

Platanias utenfor Chania på Kreta er et barnevennlig sted. Lang sandstrand.

vært begge steder, og likte meg godt begge plassene, men syns det var best på kreta! bodde på ett hotell(husker ikke navnet) som låg oppober i fjellsiden i platanias, og så var detrett ned på stranden. veldig rolig og avslappende sted, med ett lite sentrum. [:)]

Anbefaler Alcudia, hotell Viva Blue er kjempefint for barnefamilier!!
Har vært på Mallorca flere ganger, og synes det er veldig trygt og godt å reise dit med barn.

Jeg ville tatt Kreta, (Chania er superfint).
Har vært på mallorca to ganger, i magaluf (Party overalt, masse galninger) og i alcudia (Supercrowded....). Jeg foretrakk Kreta over Mallorca, faktisk så er kreta turen en av de beste turene jeg noen gang har hatt.
Mallorca har gått opp veldig i pris da jeg var der sist sommer, aner ikke hvordan det er med Kreta, er 8 år siden jeg var der.
Vi var i noen leiligheter i chania, tror det var apollo vi reiste med. Hotellet lå langt unna trafikkerte veier og ett steinkast fra stranden, i tillegg hadde de underholdning der hver kveld for gjestene :)

Back
Topp