Kreta eller Kypros?

*Precious*

Elsker forumet
I august/ september?? med 3 barn i alderen 9mnd  9 år!

Tar gjerne imot tips til fine hotell :-)

Kreta! Liker meg så utrolig godt der! Platanias/Agia marina er best ;)
Av hotell kan jeg anbefale Menia. Grei standard og utrolig hyggelig betjening og restaurant! :) Ellers er Kambos village supert om du ønsker litt bedre standard :)

Vi reiser til Kypros om 2 uker og skal bo på Sunwing Resort & Spa, Sandy Bay (Kypros) Forelsket meg i hotellet da jeg fant det og er veldig spent på om det er så bra som det så ut som.. Gleder meg veldig i hvert fall;D Har hørt mye positivt fra de som selv har vært der..

Jeg hadde valgt Kreta. Har vært både på Kypros (Aya Napa) og Kreta (Rethymno) med barn. Anbefaler definitivt sistnevnte. Mindre overfyllt, mindre festing. Eneste er at det kan være rødt flagg dager mtp bading på stranden i Rethymno, så da må man bo på hotell med basseng.

Jeg har kun vert på Kypros.. Men jeg likte meg veldig godt! Vi dro i september, og bodde midt i Agia Napa, og det var så godt som ingen festing..! Hadde aldri stussa med å dra dit på den tid med mine unger.. Klimaet var helt supert, folkene var herlige, og maten var supergod..! Men jeg har veldig lyst til Kreta og da, bare så det er sagt.. :-P

Vi har vært på Platanias  på Kreta og Aya napa på Kypros..
Drar heller tilbake til Aya napa, mye finere strender og likte meg bedre der :) På Platanias synes ikke jeg strendene var barnevennlige, veldig mye store bølger og ble fort dypt.. Vi holdt jo netsen på å drukne selv ;)
Hvis dere drar til aya napa burde dere i såfall bo på hotellet på nicci beach! Aldri vært på en mer fantastisk strand!

Back
Topp