Kresen gutt eller min hjemmelagde middag?

Bella Vista

Februar 14
Februar 2014 - Skjult forum
Hver gang jeg lager hjemmelaget middag til min lille klump så bare grøsser og brekker han seg. Må le litt også av han for de grimasene han lager er jo så komiske :D Det er virkelig ikke godt liksom:p

Hvor lang tid tok det før deres baby ble vant til middag? Åpnet munnen frivillig for å spise...

Han liker hipp risgrøt, havregrøt og smoothier, var ikke så vanskelig med de, altså ikke grimaser og grøssing hver gang han fikk det i munnen. Kjøpte Holle havregrøt og den falt heller ikke i smak..

Mini er og kresen på hjemmelaget middagsmat. Men jeg tenker det er fordi den smaker sååå mye mer enn den man kjøper på butikken..

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Er nok bare en tilvenning. Her liker hun heldigvis for det meste alt:p hjemmelaget mat smaker mye mer og er kanskje ikke alltid lik konsitens som de på glass. Så de må bare få venne seg til det tenker jeg:) ikke gi opp!:)

Celia 11.01.14

Bruker glass vi (jadda, burde laga hjemmelaga, men jeg haaater kjøkkenet :p ), og i starten så grøsset han til glassene, men nå gaper han høyt og spiser ca et halvt glass :)

Februar-14 mamma <3

Ja lurer på om det er konsistens og selvfølgelig litt av smaken som gjør det. Forsøkte å blande litt av min middag ut i grøt men klarte ikke å lure han:p Kjøpt sånn ferdigglass med gulrot og potet som jeg blandet med grøt og det liker han.. Håper han snart kan spise litt av min middag også:)

Storesøster likte ikke grøt, det nyttet ikke hvertfall. Er fremdeles ikke glad i grøt da..

Akkurat samme her :) Nurket spiser alt han får servert på glass eller pose fra butikken, men når jeg har stavmikset litt av min middag spytter han det like fort ut som det kom inn :p Men det smaker jo noe i forhold til kjøpematen... Tenker at jeg bare må fortsette å prøve, så går det nok til slutt :D

Back
Topp