Krepsebarn

<3 jeg har ikke så veldig tro på astrologi men kan være gøy å lese:) det blir morsomt for her har vi en kreps fra før av så nå blir det to.
Stemte litt med storesøster i alle fall, hun har en rik fantasiverden og finner alltid på noe å gjøre, pluss at hun er følsom:)
 
Eksplosiv familiesammensetning her, om man tror på det da. 2 værer, 1løve og så blir det vel 2 krepser! (Har en kreps fra før) Hi-hi-hi!!!
 
Jeg vet ikke engang hva slags stjernetegn frøkna er...
 
Jentungen jeg har fra før er kreps :) men regner med jeg går over denne gangen også, så da blir lillesøster løve :) da har vi vær, vannmann, kreps å løve :p eller to krepser om søster kommer når hun skal :p
 
Både jeg og samboeren min er kreps.
Så det blir morsomt med en familie med 3 krepser :)
 
Jeg og samboer er løve :) jeg er ikke en typisk løve har jeg hørrt :p blir spennende med en kreps, vist det stemmer da. Har ikke helt troen på astrologi
 
Her e vi 2 tvillinger, 1 fiskene, 1 skytten, 1 kreps og blir nok 2 løver :p storesøster e veldig typisk løve :p
 
Synes astrologi er veldig gøy! Og her er begge storesøsken løver. Det merkes i personligheten hos de begge. Lillesøster er typisk løve, storebror er ikke så typisk. Er spent på om lillebror blir kreps, men det vil nok harmonere bedre om han blir tvilling :) Blir spennende å se!
 
Ja krepsen er veldig følsom, det er jo en koselig egenskap:). Men kan sikkert bli noe utfordring å ja :p
 
Synes også det er spennende! Jeg er løve og far er jomfruen og kreps skal passe fint med begge, ifølge det jeg har fått med meg :)
 
Dette blir vel den første krepsen i vår familie! Jeg er vannmann (en typisk sådan mener jeg selv i alle fall) og mannen min er skytte. Ellers er det mest værer i min familie av en eller grunn!
 
Tror jeg er vær, min mann jomfru hmmm går det bra?
Vår datter er skytte og vi trodde vi får en løve, men så sier sykehuset nei vi tar ut en kreps isteden.
 
Jeg er født i vekten, samboer er skorpion. og nå får vi en liten kreps. :D Blir spennende å se hvordan det blir.
 
Back
Topp