kreperer snart

Anof

Glad i forumet
Desemberskattene 2014
3 timer søvn de siste 3 døgnene. Har ikke bekkenplager, kun kvelningsfornemmelser når jeg sitter og ligger. Blir svimmel og kvalm og er i tillegg som så mange andre potte tett.
Har prøvd å heve hodet osv. Ikke funnet en dritt som hjelper.

Noen tips til hva man kan gjøre med dette?

I morra, (eller i dag..) er jentungen hjemme fra bhg. Jeg er så fortvila! Er så trøtt og sliten at jeg nesten går i bakken bare av å åpne ei skapdør. Kan ikke sitte på gulvet å leke med henne heller fordi jeg etter kort tid blir svimmel og kvalm og må kaste opp. Strekker ikke til:(

Huff, det høres fælt ut! :( Er ikke så lett å komme med tips. Men har du prøvd store puter og dynen for å støtte opp og finne en stilling du kan klare å sove i? Kan eventuelt en lenestol i halvliggende posisjon være bedre enn flatt ut i sengen?

Og kanskje noen kan hjelpe deg litt med jentungen i morgen? Husk at det er helt lov å be om hjelp. :) Lykke til, og fårhåpentligvis god natt!

Håper du får til å sove snart, ingen tips selv da jeg slitter selv:/

Utrolig kjipt det der. Kjenner meg igjen ja! Men har du prøvde å gå å legge deg på sofaen? Noen ganger kan litt miljøforandringer hjelpe. Og der kan man enklere få en sittende stilling.

Kaldt rom kan hjelpe på tettheten i nesen.

Tvi tvi!

Jeg må ha kaldt rom og sliter og med å ikke få nok luft. Funker best for meg å ligge på venstre side med en god pute som støtter nakken og hjelper meg å "strekke" den for å frigjøre luftveien. Jeg ligger rett i ryggen og forsøker å strekke meg ut så lungene får mindre press.

Men det høres ut som det er virkelig ille hos deg.
Tror jeg ville tatt meg en tur til legen. :(

Sniker fra januar her, høres litt ut som du kan ha lavt blodtrykk/blodprs/jern?
Ville tatt en tur til lege/jordmor.

Back
Topp