Kreperer litt i kveld

Nelly84

Glad i forumet
17+0 og jeg er fortsatt så kvalm at jeg innimellom tror jeg skal få omgangssyke. Bekkenlåsning i ryggen, og uhorvelig mange leggkramper i kveld. En rastløs/utilfreds følelse i hele kroppen..

1 uke og 1 dag siden fostervannsprøve (skyldes en kromosomfeil jeg er bærer av). Venter på svar.. Tror svaret er positivt men av og til tar tvilen knekken på meg.

Tenker hele tiden at jeg skal spise sunnere, greier å holde meg unna godis, men er veldig lysten på juice og sjokomelk.

Dagens syt. Laga egen tråd til og med - droppa sytetråden :p

Ha en fin kveld alle dere som gadd å lese ;)

17+0 og jeg er fortsatt så kvalm at jeg innimellom tror jeg skal få omgangssyke. Bekkenlåsning i ryggen, og uhorvelig mange leggkramper i kveld. En rastløs/utilfreds følelse i hele kroppen..

1 uke og 1 dag siden fostervannsprøve (skyldes en kromosomfeil jeg er bærer av). Venter på svar.. Tror svaret er positivt men av og til tar tvilen knekken på meg.

Tenker hele tiden at jeg skal spise sunnere, greier å holde meg unna godis, men er veldig lysten på juice og sjokomelk.

Dagens syt. Laga egen tråd til og med - droppa sytetråden :p

Ha en fin kveld alle dere som gadd å lese ;)

Uff da! Det hørtes ut som noen slitsomme tanker hos deg i dag. Og med kroppslige plager attpåtil. Hva skal svar på prøvene vise? Håper kropp og sinn får det bedre etter prøvene viser glade svar <3 Og ikke vær så streng med deg selv. Når man er urolig, trøtt og lei kan man unne seg noe godt. Sunnheten får komme senere ;) Sender deg en klem og ønsker deg en fin kveld.

Huffda. Må si jeg har det på samme måte i kveld. Kan ikke gi noe trøst annet enn at du ikke er alene :) håper fostervannsprøvene er fine :)

Sender deg en klem! Sånne dager er de verste.. Håper morgendagen blir bedre!

Klem til deg!! Dette med kvalmen og bekkenløsningen føler jeg VIRKELIG med deg i, da jeg er der selv.. Kaster opp hver eneste dag, flere ganger om dagen. Og har bekkenløsning så det hyler etter.

Når får du svar da..? Det er nok sikkert helt i orden skal du se!! <3 Men skjønner jo det er nervepirrende og vemmelig å gå og vente sånn :-(

Noen ganger føler man mer for en egen tråd til slikt, og det er helt lov kjære deg!!! <3 <3 <3
Klem! <3

Uff da! Det hørtes ut som noen slitsomme tanker hos deg i dag. Og med kroppslige plager attpåtil. Hva skal svar på prøvene vise? Håper kropp og sinn får det bedre etter prøvene viser glade svar <3 Og ikke vær så streng med deg selv. Når man er urolig, trøtt og lei kan man unne seg noe godt. Sunnheten får komme senere ;) Sender deg en klem og ønsker deg en fin kveld.

Takk for alle svar, det varmet å lese de :) Heldigvis er formen tilbake på "topp" igjen i kveld!
FVP skal vise om fosteret har normale kromosomer, er bærer av en feil slik som meg, eller om det har en kromosomfeil som gjør at det er veldig hjerneskadd/funksjonshemmet. Jeg har en såkalt balansert translokasjon mellom to kromosomer. Så da kvalifiserte jeg til fvp, hipp hurra.. (Or not).
Å vente på svar er litt i overkant spennende for min del, en relativt knirkefri, grå og halvkjedelig hverdag med lett krangel om sure sokker som største bekymring - det er undervurdert spør du meg :) Skulle gjerne ha sluppet det her. Men vi har vel alle vårt.

Back
Topp