D delete Andre møte med forumet 26 Jul 2010 #1 Her får dere et innblikk i svangerskapet med spira som snek seg inn i magen sjølv om mammo brukte P-pille.
Her får dere et innblikk i svangerskapet med spira som snek seg inn i magen sjølv om mammo brukte P-pille.
D delete Andre møte med forumet 26 Jul 2010 #2 første test lørdag 10 juli denne testen ble tatt siden eg følte meg trøtt og uggen...mensen var ikkje i vente siden eg ikkje har den pga pillene. Så korti spira har satt seg er enda uvist.
første test lørdag 10 juli denne testen ble tatt siden eg følte meg trøtt og uggen...mensen var ikkje i vente siden eg ikkje har den pga pillene. Så korti spira har satt seg er enda uvist.
D delete Andre møte med forumet 26 Jul 2010 #3 Test nr 2 mandag 19 juli Bestilte etter denne testen tidlig UL på majorstuaklinikken Bergen.. fått time 5 August... blir spennende å se korti Spira snek seg inn.
Test nr 2 mandag 19 juli Bestilte etter denne testen tidlig UL på majorstuaklinikken Bergen.. fått time 5 August... blir spennende å se korti Spira snek seg inn.
D delete Andre møte med forumet 26 Jul 2010 #4 Problemer med å få buksene igjen :) Magen er såå oppblåst :) Bildet tatt 25 juli.
D delete Andre møte med forumet 26 Jul 2010 #5 Håper at spira sitter godt frem til Mars. :) om det er Mars som er mnd. for oss :) Har Solgt barnevogna vi hadde til våre 2 første, så denne gangen blir det ny :) liker denne vogna veldig godt. noen me erfaringer ? om det da blir denne så blir den kjøpt med svart understell :)
Håper at spira sitter godt frem til Mars. :) om det er Mars som er mnd. for oss :) Har Solgt barnevogna vi hadde til våre 2 første, så denne gangen blir det ny :) liker denne vogna veldig godt. noen me erfaringer ? om det da blir denne så blir den kjøpt med svart understell :)