Kremost

Lillii

Glad i forumet
Julimammaer 2016
Jeg skal lage gulrotkake og bruker da kremost sammen med smør og melis i toppingen :)
Nå har jeg lest litt og om jeg forstår rett kan gravide trygt spise kremost? Feks Philadelphia..
 
Ja, det har jeg lest:) kos deg med kake:p fikk lyst på noe lignende..!
 
Denne er enkel og nydelig, anbefales :D

4 egg, 2 koppar sukker. Visp til eggedosis. 1 kopp soyaolje, eller anna nøytral olje, 2 ts kanel, 2 ts natron, 1 ts vaniljesukker, 3 kopp finraspa gulrot, 2 kopp hvetemel. Rund form, 26 cm. 180 gr i ca 50 min. Glasur: 200 gr tine naturel kremost. 150 gr smør, usmelta, 375 gr melis. Rør godt og lenge til glasuren er kvit og luftig, smak til med vaniljedråper. :)
 
Denne er enkel og nydelig, anbefales :D

4 egg, 2 koppar sukker. Visp til eggedosis. 1 kopp soyaolje, eller anna nøytral olje, 2 ts kanel, 2 ts natron, 1 ts vaniljesukker, 3 kopp finraspa gulrot, 2 kopp hvetemel. Rund form, 26 cm. 180 gr i ca 50 min. Glasur: 200 gr tine naturel kremost. 150 gr smør, usmelta, 375 gr melis. Rør godt og lenge til glasuren er kvit og luftig, smak til med vaniljedråper. :)
Hehe du skal ikke se bort fra at det blir gulrotkake etter jobb da:p det er fryktelig godt! Og så greit med kopper! Takk for oppskrift:)
 
Akkurat nå gleder jeg meg mest til å spise litt av deigen:D hoho. Venter til hun har lagt seg.
 
Back
Topp