Kremer?

Bethina93

Glad i forumet
Hvilke kremer bruker dere på de små som dere ikke klarer dere uten?
Å hvilke kremer bruker dere selv?
Her går det i aloe Vera og propolis til O, og aloe Vera, propolis og heat Lotion til meg som jeg har blitt avhengig av

Aderma exomega til tørr babyhud og frisørhender. Etter jeg begynte å smøre frøkna, og gni overskuddet i mine egne hender har jeg ikke vært tørr/sprekt opp (enda.... men værste årstiden er på vei inn nå). Og inotyol. Hu er sart i huden, og blir lett sår. Uten de to aner jeg ikke hva jeg hadde gjort!

Inotyol! Brukes til sår rumpe og eksem på lille :) Nå når høsten/vinteren kommer er jeg avhengig av locobase repair :)

Aderma exomega til tørr babyhud og frisørhender. Etter jeg begynte å smøre frøkna, og gni overskuddet i mine egne hender har jeg ikke vært tørr/sprekt opp (enda.... men værste årstiden er på vei inn nå). Og inotyol. Hu er sart i huden, og blir lett sår. Uten de to aner jeg ikke hva jeg hadde gjort!
Sign! :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Aderma exomega balm til lillebror, Vichy idealia ansiktskrem til meg selv. Storesøster er heldig med huden så hun bruker bare litt exomega de få gangene hun er tørr på høst/vinter :)

Inotynol:) trenger bare mot sår rumpe. Storebror bruker vi locobase på. Han har eksem, men har hatt en veldig god periode lenge nå:)

Bruker krem fra forever living:) fantastisk:) spørr uglemora om de hvis du vil vite mer om de;)

Inotyol til sår rumpe og miniderm til resten. Veldig god krem fra apoteket, og den er registrert som legemiddel så den må ha bevist effekt.

Inotyol og en babykrem fra Weleda til sår rumpe. Eldste bruker aderma exomega og apolar på hendene. Skal til hudlegen med ho på tirsdag. Ellers bruker vi veldig lite kremer her.

Litamora; bethina93 er selv forhandler av de. ;)

Til hi; ingen. Ved såre stumper bruker vi potetmel og masse lufting. :) ellers har jeg en ti år gammel pattesalve som står her.. ;) det enkle er ofte det beste har jeg funnet ut. :)

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app

Aderma exomega (både kremen og badeolja) og Bepathen:)

Weleda sin babyserie <3 rompekremen er helt super :)

Litamora; bethina93 er selv forhandler av de. ;)

Til hi; ingen. Ved såre stumper bruker vi potetmel og masse lufting. :) ellers har jeg en ti år gammel pattesalve som står her.. ;) det enkle er ofte det beste har jeg funnet ut. :)

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app
Ja er forhandler i forever så vet om kremene er de vi bruker her hjemme, eller, vi bruker de fleste produktene fra forever elsk <3
Jeg som ikke leser før jeg svarer:p

Har nylig kjøpt CoVera til meg selv. Kokosolje/fett og aloe vera. Den er genial. Til bruk på kropp og ansikt.
Den er på en måte feit,men trekker allikevel raskt inn i huden.
Har begynt å bruke den på lillemor også.

Back
Topp