Krem til magen

Gaupa84

Glad i forumet
VIP
Noen som har en god krem å anbefale?
En som er uten for mye tull og tøys(parabener og slikt), og som holder magen myk og god?
Skader jo ikke å smøre magen(selv om det kanskje ikke forebygger strekkmerker[:'(])

JEg bruker adrema exomega..
Den kjøpes på apotek.. Liker den VELDIG godt..
Litt fet, men trekker fort inn i huden.

Er laget for de med atopisk eksem, så inneholder ikke noe tull..

Krem for å forebygge strekkmerker finnes desverre ikke..
strekkmerkene kommer fra underhuden som INGEN kremer har mulighet til å trekke inn til..
Desverre!

ORIGINAL: 1100

Krem for å forebygge strekkmerker finnes desverre ikke..
strekkmerkene kommer fra underhuden som INGEN kremer har mulighet til å trekke inn til..
Desverre!

Det er det som er så synd. Noen skulle ha funnet opp det. Kunne tjent en formue.

Anbefaler å bruke a-creme fra boots apoteket. Fet og god krem som trekker fort inn i huden. Har enda ikke fått noen strekkmerker, og har mange venner som har brukt denne cremen og ingen har fått strekkmerker. Så jeg har god tro på den[;)].

Jeg har kjøpt Dr Greve Strekkmerkekrem på apoteket. Den inneholder ikke parabener, fargestoffer og allergener. Også lukter den kjempe godt. [:)]

Bruker spenol jeg [:)]

ORIGINAL: Gaupa84

Noen som har en god krem å anbefale?
En som er uten for mye tull og tøys(parabener og slikt), og som holder magen myk og god?
Skader jo ikke å smøre magen(selv om det kanskje ikke forebygger strekkmerker[:'(])
http://www.plenti.no/mall/glospa/helse-og-velvare/scidhelseogvelv%C3%A6re-b100119-p1.html
Denne serien her er knall.. Må være den beste kroppserien jeg noen gang har vært borti. Jeg sier ikke dette fordi jeg har solgt de selv der jeg jobbet tidligere, men fordi jeg helt oppriktig mener det..
Kremen glo spa body butter- er knall, den er ikke klissete eller noe. gir plenty med fuktigehet. Og dusj såpen med lavendel.. Ohhhh.... smelt...
og body scrubben med honey/sugar. knall altså.. man blir bare helt forelsket i disse produktene..

Back
Topp