Krem til magen :)

Knøttet

Betatt av forumet
*MIA*
Har noen forslag og erfaring med en god krem til magen mot strekkmerker? Jeg har prøv noen, men føler de ikke trekker inn i huden..

De selger på apoteket. Vet ikke hvordan den er.

Kjøpte Dr Greve sin på apoteket sist. Fikk ingen strekkmerker, men det gjorde jeg ikke med nr 1 heller uten smøring ;)

Tror ikke det har noe å si, om du smører eller ei! Er nok mer genetisk knyttet, og hvordan underhuden din er. Men er mange som sier at de blir ekstra tørre på magen når den begynner å bule litt, så da kan det jo være en fordel å smøre med en fet krem.

Bruker bare vanlig fuktighetskrem jeg :-p

Men vet at den alltid perfekte fotballfrue anbefalte noen kremer på bloggen sin nettopp. Du kan jo kanskje se om de er noe for deg? :-)

Jeg har brukt og bruker bodybutter fra bodyshop. Vet ikke om den funker, men har ingen strekkmerket fra de to første. Den er deilig på huden og luktet veldig godt ;)

Det er vell vanskelig å si om kremene hjelper mot strekkmerker ja... Men det fins mange gode kremer på apoteket, jeg bruker en som heter Miniderm, den gir god fuktighet og trekker ganske fort inn :) den er parfymefri, men lukter helt fint likevel :)

Det er vell vanskelig å si om kremene hjelper mot strekkmerker ja... Men det fins mange gode kremer på apoteket, jeg bruker en som heter Miniderm, den gir god fuktighet og trekker ganske fort inn :) den er parfymefri, men lukter helt fint likevel :)
Ja, det er nok sant. Men skader aldri å smøre kroppen mer fuktighet;)

Ser etter en krem som tørker raskt inn, men som samtidig gir god fuktighet. Vil helst ha en som ikke lukter veldig sterkt da jeg ikke klarer lukt av parfyme om dagen:/ Skal se om jeg finner den du anbefaler :)

Det er ingen som hjelper, fordi strekkmerker er i underhuden og det finnes ikke kremer som trekker så langt ned, da må dere stikkes med nåler,.

Jeg har snakket med plastisk kirurg om dette.. :) (fordi magen min er totalt herpet av strekkmerker.. Selv MED smøring ;) )

Kokosolje!!! Det er magisk altså. Og kan brukes til masse annet. Og en Cocoa butter stick fra Body Shop, har vært veldig god på min tørre hud nå når kulden nærmer seg ;)

De fjerner ikke alt kanskje, men gjør huden elastisk og kan forebygge noe. Kakao er kjent for å ha gode egenskaper, blant annet at det trekker mer inn enn andre ting, samme med kokosolje :)

Ja, det er nok sant. Men skader aldri å smøre kroppen mer fuktighet;)

Ser etter en krem som tørker raskt inn, men som samtidig gir god fuktighet. Vil helst ha en som ikke lukter veldig sterkt da jeg ikke klarer lukt av parfyme om dagen:/ Skal se om jeg finner den du anbefaler :)

Jeg er i hvert fall veldig fornøyd med den :) håper du også liker den :) God helg :)

Så masse bra tips her. Skal gå til innkjøp av en krem som får meg til å føle meg bedre når jeg ikke føler meg så bra :)

Back
Topp