krem til ansikt til baby?

Leatroll

Elsker forumet
Finnes det noen krem det går an å smøre babyen med i ansiktet? Hun er skikkelig tørr etter alt hormonutslettet og det virker som hun klør siden hun vrir hodet fra side til side mot skulderen min..[8|]

Aderma har en face and body krem som er beregnet for bebiser med sart hud. Den er veldig god[:)] Ellers kan jeg på mitt varmeste anbefale marykay sin bivox. Men da må du jo få fatt i en som selger det.. www.marykaynorway.no

Lacobase er en fin krem mot tørr hud. A- Creme er også en god krem.
Jeg er mest fornøyd med Lacobase.

Jeg bruker aderma exomega, og en fet kuldekrem fra apoteket før vi går ut nå som det er så kaldt..

ORIGINAL: Leatroll

Finnes det noen krem det går an å smøre babyen med i ansiktet? Hun er skikkelig tørr etter alt hormonutslettet og det virker som hun klør siden hun vrir hodet fra side til side mot skulderen min..[8|]

Den beste kremen noen sinne er Aloevera propolis krem, fra for ever living products.
Den funker garantert, hvis ikke får du pengene igjen, til og med om tuba er tom. Den er helt fantastisk, å alle jeg kjenner bruker denne.

jeg sender deg gjerne en om du øsnker å prøve. (selvsakt helt ny, og forseglet), eller du kan besøke våre internett sider på www.foreverliving.se.             
Her kan du lese om alle våre produkter.
Dette er proukter som blir brukt i over hele 135 land.

Vi brukte og bruker fortsatt Ademas Exomega etterfulgt av Mildison på plasser barnet klør mye.

ORIGINAL: Muskatt

a-creme. Krem i krukke som fås på apoteket. Helt super!

Den syns jeg svir veldig.
Bruker A-derma exomega både på snuppa sin atopiske hud og min egen psoriasis.

Vi spurte på apoteket og fikk en jeg tror heter decubal. Hvit tube med rødt lokk. Deen funka fint her hvertfall!!! Bruker den nå om vinteren en del også, veldig drøy tube ;)

Back
Topp