Krekar

shewolf

Gift med forumet
Flere her som har en liten teori om at krekar har planlagt attentatet mot seg selv kun for å få bli lengre i Norge? Han skulle jo egentlig sendes hjem.

Krekar er en slask som bruker uhorvelig mye av mine og dine skattepenger for å slippe å ta ansvar for tidligere handlinger. Og staten Norge gjør det mulig. [:@] Han gjør dessuten et helt boområde utrygt for de som bor der. Både voksne og barn. [:@]

Han skulle vært sendt hjem i 2003 så utvisningen er vel ikke noe nytt, men politikere med dårlig beslutningsevne gjør det mulig for han å bli og spankulere rundt i Oslo. [:'(]

En skam at Norge huser terrorister spør du meg. [>:]

ORIGINAL: Arianne SmartASS

han skulle jo egentlig ikke det.

Mhm..

ORIGINAL: KaKeMoNsTeReT

det som skjedde...hmm..hørte noe om at det kanskje var CSI(uten at jeg vet det,var sambo som tittet på dette i går og mumlet noe)
men var en som mente at hadde det vært CSI,så hadde de truffet når de skjøt på han[8D][8D]

CSI?

ORIGINAL: KaKeMoNsTeReT

var bare spekulasjoner på nettet da,ikke noe jeg\vi sier at det er[:-][8|][8D][:D]

CSI? Amerikansk tv-konsept? "Crime Scene Investigation"?

ORIGINAL: Arianne SmartASS

ORIGINAL: RedElf

Krekar er en slask som bruker uhorvelig mye av mine og dine skattepenger for å slippe å ta ansvar for tidligere handlinger. Og staten Norge gjør det mulig. [:@] Han gjør dessuten et helt boområde utrygt for de som bor der. Både voksne og barn. [:@]

Han skulle vært sendt hjem i 2003 så utvisningen er vel ikke noe nytt, men politikere med dårlig beslutningsevne gjør det mulig for han å bli og spankulere rundt i Oslo. [:'(]

Det er nok heller dette (<--Link!) som er grunnen til at han ikke blir sendt noe sted.
Dessuten er det ikke han som gjør dette boområdet utrygt. Rart at man ikke ser dét..[8|]

Terrorist etter norsk målestokk, helt sikkert. Men tenker man ikke på at han kommer fra et land som har vært i krig i en liten evighet? Mange ulike kriger, med mange ulike parter, hvorav samtlige kjemper (kjempet) med våpen. Han stikker seg ikke ut mer enn noen andre. Men det er vel ikke så nøye.

Det er jo ikke terrorisme det er snakk om, det er krig.[>:]

Så det gjør kanskje ingenting at han har vært geriljaleder, drept masse folk og jobbet i al quida?
Jaaa, han er et helt normalt godt menneske han[8|]  Han ER jo terrorist!

Et problem med den teorien er vel at utvisningsvedtaket neppe endres som følge av at noen skyter mot huset hans (eller mot ham)

Men jeg syns teorien om at det er CSI som står bak er så fantastisk at jeg velger å støtte den [8D]

Og jeg lar meg stadig fascinere av hvor vanvittig engasjert folk er i Krekar. Det er jo ikke slik at "folk flest" vil få hverdagen vesentlig endret som følge av at han sendes ut eller?

Det går da rundt mennesker her i landet fra "den andre siden", altså motsatt side av Krekar, som går helt fritt rundt, og aldri har blitt kalt terrorister...

Og, han koster egentlig ikke "norske skattebetalere" noe særlig, gjør han vel? Annet enn nå, med politiet, og eventuelle rettsaker, men det er jo en jobb landet må gjøre, for å forsikre seg om at man ikke gjør en feil og bryter med FNs konvensjoner om man sender han hjem.

Kreket burde vært deponert for lenge siden!!! Men han blir nok her uansett, så da må gjerne folk få lov til å skyte litt i mellomtiden... Men egentlig er jeg dritt lei hele saken, så på den måten er det kjipt at han IGJEN trekkes fram i media. Hvem bryr seg egentlig om den d*sten????

ORIGINAL: *Meya*

Det går da rundt mennesker her i landet fra "den andre siden", altså motsatt side av Krekar, som går helt fritt rundt, og aldri har blitt kalt terrorister...

Og, han koster egentlig ikke "norske skattebetalere" noe særlig, gjør han vel? Annet enn nå, med politiet, og eventuelle rettsaker, men det er jo en jobb landet må gjøre, for å forsikre seg om at man ikke gjør en feil og bryter med FNs konvensjoner om man sender han hjem.

ehm... hva koster brynjar meling i timen egentlig??? og hvor mange rettssaker har han hatt??? og nå skal han ha beskyttelse!!! [:'(][:@] 

ORIGINAL: * BettiSpaghetti *

ORIGINAL: *Meya*

ehm... hva koster brynjar meling i timen egentlig??? og hvor mange rettssaker har han hatt??? og nå skal han ha beskyttelse!!! [:'(][:@] 

En person som ikke har personnummer, får heller ikke gratis advokat ;)

Det er kona, barna og broren som forsørger han, stort sett. Han er fratatt alle rettigheter sånnsett.

Nå, er jo en annen ting, at han kanskje må ha beskyttelse, men det ligger jo ikke kun i HAN, men hans familie, at de er sikre, det er jo litt viktig det også, de er jo norske borgere på linje med alle andre, og skal vel ikke "lide for sin fars synder", eller skal man begynne å straffe alle som er i slekt med folk som sitter inne eller hva det måtte være? De er jo uskyldige.

Sønnen hans har jo til og med blitt mobbet av lærere på skolen, feks, det er jo faktisk ikke riktig i det hele tatt!

SIGN!!!

Krekar er både intellektuelt, fysisk og militært en farlig mann med fundamentalistiske ytringer som truer frie samfunn, det er det liten tvil om. Han er også en drivkraft i internasjonalt miljø for Jihad og støtter / organiserer selv aksjoner som er ren terrorisme.

Rent personlig synes jeg han fremstår som en oppblåst, kvalmende og kravstor person, men det er ikke kriminelt eller ulovlig.

Allikevel, det frie samfunn, som inkluderer alle enkeltindivider - blir ikke noe bedre av å synke ned til samme nivå, ta loven i egne hender og bedrive kriminell kjeppjaging av personer, ei heller å true noens sikkerhet ved å informere flere hundre tusen nordmenn om hvordan man får tilgang til en persons leilighet og på den måten indirekte oppfordre til at noe skadelig skal rettes mot den personen. Loven er til for å beskytte - noen ganger kan loven være treg eller utilstrekkelig, og da må den forandres. Man utretter ikke en rett ved å gjøre to feil (ta loven i egne hender, ikke gjøre noe aktivt for å endre loven).

ORIGINAL: Kal-El

Krekar er både intellektuelt, fysisk og militært en farlig mann med fundamentalistiske ytringer som truer frie samfunn, det er det liten tvil om. Han er også en drivkraft i internasjonalt miljø for Jihad og støtter / organiserer selv aksjoner som er ren terrorisme.

Rent personlig synes jeg han fremstår som en oppblåst, kvalmende og kravstor person, men det er ikke kriminelt eller ulovlig.

Allikevel, det frie samfunn, som inkluderer alle enkeltindivider - blir ikke noe bedre av å synke ned til samme nivå, ta loven i egne hender og bedrive kriminell kjeppjaging av personer, ei heller å true noens sikkerhet ved å informere flere hundre tusen nordmenn om hvordan man får tilgang til en persons leilighet og på den måten indirekte oppfordre til at noe skadelig skal rettes mot den personen. Loven er til for å beskytte - noen ganger kan loven være treg eller utilstrekkelig, og da må den forandres. Man utretter ikke en rett ved å gjøre to feil (ta loven i egne hender, ikke gjøre noe aktivt for å endre loven).

Enig i det jeg har uthevet[8D]

jeg bryr meg -14 om krekar i det store og det hele

Jeg bryr meg ikke, han har ikke gjort noe galt som jeg vet så han kan bare få bli her !![;)]
jeg er mer redd han skal sende bomber om han blir kastet ut..[:-]

Tror det vil jevnlig komme slike "attentat" mot den mannen

Kansje det er han selv, men det er sikkert/garantert millioner av mennesker som ønsker han død som kan finnne på noe lsikt...

ORIGINAL: Miss lilla

nå er det igang, den mannen kommer til å bli jakta på til de får det til.
jeg er ikke overrasket. synd å si det, men mannen som klarer å sette kula vil bli hyllet av mange.

jeg skal ikke føle noen ting for denne saken. jeg blir ikke lei meg om krekar blir drept, eller glad.
men å bli kvitt han har jeg ikke noe imot heller[&:]
han skremmer mange mennesker rundt seg for sin hat mot oss. spesiel type som velger å bo i et kristent land egentlig. han fortjener ikke noe fra oss og det provoserer de fleste av oss tenker jeg. og for noen har det rent over. syns det var på tide egentlig.

Bra skrevet!

Ganske enig i alt[&:]

Back
Topp