Kreftbarna

En tråd i 'Vi som har barn med spesielle behov!' startet av Mirell, 4 Jun 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Mirell Forumet er livet

Er det noen her som har/har hatt barn med kreft?

Har selv en gutt på snart 4 med AML.
    Fikk AML juli 2017
    Fikk tilbakefall i oktober 2018. Å ble transplantert februar 2019.

Transplantasjonen tok dessverre ikke alt. Så nå må han igjennom mer behandling frem til en mulig transplantasjon i august-februar tidsrommet.

2. Me&mini Forumet er livet Tilgangsansvarlig Himmelbarn VIP Novemberlykke 2016 Desemberskatter 2016 *Aprilbaby 2018* * Fra frø til Juliblomst 2015 *

Ingen erfaring selv, men vil bare sende deg en god klem og masse lykkeønskninger til den vakre gutten din og hele familien ❤️

3. Klarsåklar Elsker forumet Novemberbarna 19 Novemberlykke 2018 Julegavene 2019

#fuckcancer!

Jeg har ikke erfaring med barn med kreft, men mistet min «unge» pappa for et par år siden. Han rakk å bli 45 år.

Jeg hater denne sykdommen og unner ingen den. At små uskuldige barn som ikke en gang har rukket å få «leve» skal få det er helt horribelt og helt uforståelig.

Sender deg, familien og ikke minst den tøffe gutten din, masse klemmer og gode tanker:Heartbigred

4. Moderator Marte Gift med forumet Moderator ⭐️ Babyverden Stab ⭐️ VIP

Ingen erfaring, men vil sende deg ein stor klem ❤️

5. RonjaR Juni12`s svarer-på-alt Tilgangsansvarlig VIP

Stor og varm klem fra meg også❤️

6. mammatil2prinsesser&2prinser Forumet er livet VIP September 2012 Novemberlykke 2018

Senser deg en stor klem herfra også:Heartbigred Kreft er noe urettferdig møkk som ingen barn noen gang skulle opplevd å få:(

7. Reana Gift med forumet ❤️ Februarskattene 2019 ❤️

Så trist lesning.. Kreft er noe hærk som barn skulle vært skånet for. Sender mange varme klemmer og ønsker dere lykke til med behandling :Heartred

Del denne siden