Kredittkort..

[Malin]

Forumet er livet
Vi har lenge tenkt på å skaffe oss et kredittkort, bare for å ha i bakhånd til flybilletter osv..

Men vi har jo ikke peiling.. Vi har fått et tilbud om et gullkort med nominell rente på 17,20%, 10000 i kreditt, ingen månedsavgift og gebyrfritt både i inn- og utland..

Er dette en bra deal, eller finnes det bedre..?

Jeg er usikker når det gjelder rentene på de forskjellige korta, for vi betaler alltid innen fristen.
Her er en test over kredittkort http://www.dinside.no/814656/her-er-det-beste-kredittkortet

Selv har vi 365 Direkte og er kjempefornøyde med det. Men drittdyrt om du ikke betaler innen forfall mener jeg å huske.

Thanks!:) ser ut som om 17,20 ikke er så aller verst nei:) det har også avbestillingsforsikring. Tror nok vi går for det:)

ORIGINAL: renatenate

Vi har mastercard fra banken vår. Er veldig fornøyd. Har aldri kostet meg noe som helst. Men så betaler vi alltid på tida, og da slipper man renter[:D]

Samme gjør vi[:D] er velding enkelt og greit [:D]

Tenk igjennom hva slags bruk dere kommer til å ha av det...
Kommer dere til å bruke det som ett betalingskort (på nett) for så å betale regningen v forfall, så er det greit med en lengst mulig rentefri betalingsutsettelse og at det ikke er gebyrer for bruk i betalingsterminaler.
Vil dere bruke kortet for å "ha kontanter i bakhånd" (ta ut penger i minibank, eller overføre fra kredittkort til brukskonto f.eks i nettbank) så er det greit å ha ett kort som ikke har høye gebyrer på disse tjenestene.
I tillegg kan det være greit å sammenlikne litt tilleggstjenester som tilbys...

Back
Topp