Hege79 Glad i forumet 26 Nov 2006 #1 Jeg får ikke til å legge meg, så jeg lagde vinflaske-etiketter i stedet[:)] ps.navnet på vinen er stjålet fra "sykepleier" på scrapping.no
Jeg får ikke til å legge meg, så jeg lagde vinflaske-etiketter i stedet[:)] ps.navnet på vinen er stjålet fra "sykepleier" på scrapping.no
Ett-mars-hopp Forumet er livet 26 Nov 2006 #3 Kjempefine! Hva gjør du med de originale lappene?! Tar de av, eller?! (på flasken, altså...)
*SommerMamma* Forumet er livet 26 Nov 2006 #4 fansy!! så flink du er da...de så skikkelig stilige ut.."gamle",,,eller slitte..[;)]
Hege79 Glad i forumet 26 Nov 2006 #6 ORIGINAL: ~sam~ Så stilig![:)] Har du skrevet sjøl på lappene? For da har du isåfall sinnsykt pen handskrift![:D] Jeg har skrevet sjøl ja, men jeg skriver ikke sånn til vanlig! Jeg fant en sånn løkkeskrift-font som jeg herma litt etter[:)]
ORIGINAL: ~sam~ Så stilig![:)] Har du skrevet sjøl på lappene? For da har du isåfall sinnsykt pen handskrift![:D] Jeg har skrevet sjøl ja, men jeg skriver ikke sånn til vanlig! Jeg fant en sånn løkkeskrift-font som jeg herma litt etter[:)]
Hege79 Glad i forumet 26 Nov 2006 #7 ORIGINAL: Lillepooh Kjempefine! Hva gjør du med de originale lappene?! Tar de av, eller?! (på flasken, altså...) Jeg klistra mine oppå. Det er derfor de er så store[:D]
ORIGINAL: Lillepooh Kjempefine! Hva gjør du med de originale lappene?! Tar de av, eller?! (på flasken, altså...) Jeg klistra mine oppå. Det er derfor de er så store[:D]