kreativt navneforslag

ønskebarnet

Glad i forumet
...fra 6åringen :-) hun synes det er så rart at babyn ikke har noe navn enda, for den må jo få et ordentlig navn liksom :-p. så jeg sa at da kunne hun få velge et navn til den. å da endte vi opp med Tingeling :D hehehe! lykken og entusiasmen var stor :D og hun holdt på å le pusten av seg når jeg fortalte at det kan jo hende at det er en gutt som bor inni magen min. Tenk, en gutt som heter Tingeling da :D det var morsomt det :p store godjenta mi :-) humoren er på topp :D hehe

Hihi, så søtt! Her har jenta oppkalt babyen "millionær" av en eller annen grunn... Haha. Hvor hun har fått det navnet fra, aner jeg virkelig ikke, kan ikke akkurat si vi bruker det ordet veldig mye her hjemme ;-)

Hihi de er nå morsomme disse små. Mi har ikke kommet med navn enda, men ble skikkelig sur her om dagen da hun sa hun ville bli storebror og ikke storesøster. Prøvde å forklare at jenter blir søstre. Men hun ble bare sint og insisterte på at hun ville bli storebror

Hihi, så søtt! Her har jenta oppkalt babyen "millionær" av en eller annen grunn... Haha. Hvor hun har fått det navnet fra, aner jeg virkelig ikke, kan ikke akkurat si vi bruker det ordet veldig mye her hjemme ;-)
millionær? :D hehehe! det var seg et navnevalg :-p kanskje lille nurket blir det når h*n blir stor ;-) hehe

Hihi de er nå morsomme disse små. Mi har ikke kommet med navn enda, men ble skikkelig sur her om dagen da hun sa hun ville bli storebror og ikke storesøster. Prøvde å forklare at jenter blir søstre. Men hun ble bare sint og insisterte på at hun ville bli storebror
skal være bra sikkert :D så hun vil være storebror ja :p artig! er ikke alt som er så lett å forstå når man er små :-p

millionær? :D hehehe! det var seg et navnevalg :-p kanskje lille nurket blir det når h*n blir stor ;-) hehe
Haha! Kan selvfølgelig håpe at søsterens tidlige navnevalg kan gi han eller hun litt hell med penger seinere i livet ;-) hun er veldig bestemt på dette navnet også, det er det som er så rart.. ei som jobber på avdelinga hennes på bhg er gravid og skal snart ut i permisjon og jenta mi, påvirka av dette, har i ett par måneder før jeg fant ut at jeg var gravid sagt at hun selv har baby i magen som heter "millionær". Når vi tilslutt fortalte at hu skulle bli storesøster var hu så snill å ga oss navnet sitt på babyen og sin egen baby heter nå "lillesøster". Hihi.

Hihi disse søte små :-)

Hehe, du må huske å skrive det ned i en "gullkorn fra barnemunn" bok

Hehe, du må huske å skrive det ned i en "gullkorn fra barnemunn" bok
Ja skulle hatt meg en sånn bok :-) Er smart å skrive det ned, for man glemmer helt sikkert det meste.

Kjenner jeg gleder meg enda mer til å bli mamma nå når dere kommer med så søte og morsomme historier :love7

He He morsomt :)

Da mamma gikk gravid med min bror var jeg helt besatt av filmene om svaneprinsessen.. derav skulle jo babyen hete Odeth.. som prinsessen.. noget spesielt!

Back
Topp