Tenkte det kunne være gøy å dele noe man har laget eller designa selv!
Jeg er sikker på det finnes MANGE kreative mødre her inne
Gleder meg til å se

Jeg er sikker på det finnes MANGE kreative mødre her inne

Gleder meg til å se

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg kan begynne.
I går designa jeg mine egne brudesko til bryllupet vårt i midten av juli.
Fant ingen jeg likte og må ha flate sko for å ikke ødelegge hele opplevelsen![]()
Ville ha med detaljer fra kjolen, min personlighet og resten av tilbehøret![]()
Kjolen er fra Hebeous - de har nyyyydelige kjoler!Så fine!! Og kreativt! Synes det burde finnes flere flate sko til bryllup![]()
hvor er kjolen fra? Vi giftet oss under covid så fikk ikke ha noen feiring, tenkte å ha en feiring etter baby og huskjøp, når nå enn det blir
![]()
For en nydelig kjole! Har du bilde av fronten også??Når vi er inne på bryllup... Denne kjolen redesignet jeg til covid-vielse! I ettertid er jeg litt glad for at jeg ikke skulle ha den en hel kveld, for en kjole som står av seg selv uten stropper må være ganske rigid, og siden jeg allerede var gravid med vesla ble det trangt å puste inni der etter noen timer. Men jeg elsker den doble silhuetten med havfruefasong skjult under et svært slep
Til festen (som ble utsatt til etter covid) sydde jeg en enklere og mer behagelig kjole. Den har jeg tenkt å farge om, for å kunne bruke den i sommer og senere. Den er fleks, så kan bli bra med voksende mage, og så har den lommer! Ikke alle brudekjoler har det![]()
Takk! Har ikke bilder av fronten på telefonen, men skal se om jeg kan finne noe litt senereFor en nydelig kjole! Har du bilde av fronten også??
Alle brudekjoler skulle kommet med lommer som standard.. faktisk alle kjoler!![]()