Kreativitetstråd

MotherOfDragons

Elsker forumet
Stjerneskuddene 2024
Skuddårsspirene 2024
Tenkte det kunne være gøy å dele noe man har laget eller designa selv!

Jeg er sikker på det finnes MANGE kreative mødre her inne :happy093

Gleder meg til å se :Heartred:happy:
 
Jeg kan begynne.
I går designa jeg mine egne brudesko til bryllupet vårt i midten av juli.

Fant ingen jeg likte og må ha flate sko for å ikke ødelegge hele opplevelsen :angelic: :Heartred

Ville ha med detaljer fra kjolen, min personlighet og resten av tilbehøret :dance008
 

Vedlegg

  • IMG_0031.jpeg
    IMG_0031.jpeg
    2,4 MB · Visninger: 15
  • IMG_0042.jpeg
    IMG_0042.jpeg
    3,7 MB · Visninger: 15
Så fine!! Og kreativt! Synes det burde finnes flere flate sko til bryllup ;) :joyful: hvor er kjolen fra? Vi giftet oss under covid så fikk ikke ha noen feiring, tenkte å ha en feiring etter baby og huskjøp, når nå enn det blir :hilarious:
 
Når vi er inne på bryllup... Denne kjolen redesignet jeg til covid-vielse! I ettertid er jeg litt glad for at jeg ikke skulle ha den en hel kveld, for en kjole som står av seg selv uten stropper må være ganske rigid, og siden jeg allerede var gravid med vesla ble det trangt å puste inni der etter noen timer. Men jeg elsker den doble silhuetten med havfruefasong skjult under et svært slep :)
Til festen (som ble utsatt til etter covid) sydde jeg en enklere og mer behagelig kjole. Den har jeg tenkt å farge om, for å kunne bruke den i sommer og senere. Den er fleks, så kan bli bra med voksende mage, og så har den lommer! Ikke alle brudekjoler har det :p
 

Vedlegg

  • IMG_8664.jpeg
    IMG_8664.jpeg
    624,1 KB · Visninger: 25
  • IMG_8666.jpeg
    IMG_8666.jpeg
    808,2 KB · Visninger: 25
Jeg kan begynne.
I går designa jeg mine egne brudesko til bryllupet vårt i midten av juli.

Fant ingen jeg likte og må ha flate sko for å ikke ødelegge hele opplevelsen :angelic: :Heartred

Ville ha med detaljer fra kjolen, min personlighet og resten av tilbehøret :dance008

Nydelige! Flate sko burde vært standard! :D
Jeg hadde hvite, nesten flate sandaler fra ecco...
 
Så fin tråd! :) så alt man lager selv går an å legge ut her, selv om det ikke er baby-relatert?

synes det er vanskelig å finne fine sånne bralette-topper som passer meg, så prøvde meg på å hekle en selv. dette ble mitt andre hekle prosjekt ever faktisk!

Snapchat-1862009131.jpgjeg er ikke superglad i å følge oppskrifter for jeg er så kresen :hilarious: så jeg fant litt opp selv etterhvert når jeg lagde denne toppen. Bortsett fra puppe-delene, det har jeg laget etter en video på youtube! Også kjøpte jeg metallringer på biltema, tror det er til noe båtutstyr egentlig??

Masssseee feil, men jeg er ikke perfeksjonist så det går fint!

Nå vil jeg hekle sånn koseklut til baby!:Heartred også vil jeg hekle eller strikke en lue med ører til baby :cat
 
Så fine!! Og kreativt! Synes det burde finnes flere flate sko til bryllup ;) :joyful: hvor er kjolen fra? Vi giftet oss under covid så fikk ikke ha noen feiring, tenkte å ha en feiring etter baby og huskjøp, når nå enn det blir :hilarious:
Kjolen er fra Hebeous - de har nyyyydelige kjoler! :Heartred :happy:

Helt enig angående sko.. hvorfor pine seg gjennom en hel dag??
 
Når vi er inne på bryllup... Denne kjolen redesignet jeg til covid-vielse! I ettertid er jeg litt glad for at jeg ikke skulle ha den en hel kveld, for en kjole som står av seg selv uten stropper må være ganske rigid, og siden jeg allerede var gravid med vesla ble det trangt å puste inni der etter noen timer. Men jeg elsker den doble silhuetten med havfruefasong skjult under et svært slep :)
Til festen (som ble utsatt til etter covid) sydde jeg en enklere og mer behagelig kjole. Den har jeg tenkt å farge om, for å kunne bruke den i sommer og senere. Den er fleks, så kan bli bra med voksende mage, og så har den lommer! Ikke alle brudekjoler har det :p
For en nydelig kjole! Har du bilde av fronten også??

Alle brudekjoler skulle kommet med lommer som standard.. faktisk alle kjoler! :laughing021:Heartred
 
Back
Topp