Kreative sjeler ️

Camber

Flørter med forumet
Snøfnuggene 2025 ❄️
Heii! ☺️
Ønsket å lage en plass for de som ønsker å dele hobbien sin❤️

Alt fra illustrasjoner, maling, scrapping, sying, hekling, til bygging av lego eller modeller, dyrke planter, ta bilder eller utforske bøker m.flr.

Selv synes jeg det er fint å dele og få inspirasjon fra andre, og håper det er flere som ønsker å dele

Vedlegg

• IMG_20240429_165136.jpg
    IMG_20240429_165136.jpg
    2,3 MB · Visninger: 15
Før barn , masse hobbyer sånn tegning , maling …. Så kom første barnet . Malte , strikket, sydde på symaskin osv … så kom nr to ….så nr 3 …. Hobby ? Hva er det ? Når ? :laughing021 Deler litt når jeg blir pansjonist tenker jeg hehe …

Før barn , masse hobbyer sånn tegning , maling …. Så kom første barnet . Malte , strikket, sydde på symaskin osv … så kom nr to ….så nr 3 …. Hobby ? Hva er det ? Når ? :laughing021 Deler litt når jeg blir pansjonist tenker jeg hehe …
Aaww skal ikke være lett. Spent på hvordan det blir som førstegangsfødende Spørs om jeg får tid selv, verden blir snudd på hodet ❤️
Vi får dele som pensjonister!

Jeg har planleggingsdager på jobb, og doodler litt mens hodet fylles med uendelig mye info Tror ikke jeg hadde fått med meg noe som helst hvis jeg ikke tegnet samtidig

Vedlegg

• IMG_20240815_192503.jpg
    IMG_20240815_192503.jpg
    2,7 MB · Visninger: 32
Råkule! Digger stilen din! Vil gjerne se hva du doodler/illustrerer til barnerommet etter hvert ❤️
Gleder meg! Skal klekke liten plan. Er litt inspirert av kunsten til Yaelokre.
Tenker å ha noe i lignende stil, samt med bokstaven «V» i midten. :D Vi får sjå

Gleder meg! Skal klekke liten plan. Er litt inspirert av kunsten til Yaelokre.
Tenker å ha noe i lignende stil, samt med bokstaven «V» i midten. :D Vi får sjå åtte

Måtte Google Yaelokre, og må si at det er en veldig spennede stil. Litt eventyrlig og mystisk!

Vet ikke om jeg vil kalle meg en kreativ sjel, men jeg har kosa meg masse med å pusse opp en gammel gyngehest som har gått i arv i familien siden 50-tallet. Den var veldig slitt så gikk nesten fra hverandre. Pussa den helt ned og malte den på nytt, flettet bånd, ny filt under beina og sydd puter å sitte på. Blir koselig å kunne ta i bruk denne ❤️1000017378.jpg

Vet ikke om jeg vil kalle meg en kreativ sjel, men jeg har kosa meg masse med å pusse opp en gammel gyngehest som har gått i arv i familien siden 50-tallet. Den var veldig slitt så gikk nesten fra hverandre. Pussa den helt ned og malte den på nytt, flettet bånd, ny filt under beina og sydd puter å sitte på. Blir koselig å kunne ta i bruk denne ❤️Vis vedlegget 441731
Så kjekt! Elsker at man tar vare på ting man arver og evt gir det nytt liv

Vet ikke om jeg vil kalle meg en kreativ sjel, men jeg har kosa meg masse med å pusse opp en gammel gyngehest som har gått i arv i familien siden 50-tallet. Den var veldig slitt så gikk nesten fra hverandre. Pussa den helt ned og malte den på nytt, flettet bånd, ny filt under beina og sydd puter å sitte på. Blir koselig å kunne ta i bruk denne ❤️Vis vedlegget 441731
Definitivt kreativ sjel Søteste gyngehesten jeg har sett. Og at den har gått i arv gjør den veldig spesiell, og jeg ser at du har lagt mye tid i den. Nydelig, og tenk på den lille som skal få kose seg i den❤️

Aldri for gammel for lego? Synes noen av legoblomstene er så utrolig kule, at jeg endte opp med å kjøpe noen Veldig koselig å bygge, drikke te og høre på musikk☺️❤️

Vedlegg

• IMG_20240818_093748.jpg
    IMG_20240818_093748.jpg
    1,6 MB · Visninger: 28
Aldri for gammel for lego? Synes noen av legoblomstene er så utrolig kule, at jeg endte opp med å kjøpe noen Veldig koselig å bygge, drikke te og høre på musikk☺️❤️
Neinei, de er kjempestas og lettstelte :hilarious: :Heartpink Ikke sett denne versjonen før, så kult!

Har også legoblomster & vase, og vurderer andre typer. Bruker til å dekorere på barnerommet, opp en høy hylle på et trygt sted der de små ikke når.

Neinei, de er kjempestas og lettstelte :hilarious: :Heartpink Ikke sett denne versjonen før, så kult!

Har også legoblomster & vase, og vurderer andre typer. Bruker til å dekorere på barnerommet, opp en høy hylle på et trygt sted der de små ikke når.
Hehe ja, veldig greit med lettstelt planter... Jeg har ikke grønne fingre, men noen grønne klarer seg fint og heeey også legoblomstene. De klarer seg nok best
Tror denne typen er ganske ny, så den på en fb reklame og tenkte "wow, trenger den i livet mitt!"
Blir koselig me legoblomstene til pynt på barnerommet❤️

Så koselig Har litt lyst til å prøve meg på brodering men vet ikke om jeg har tålmodighet
Det er ikke spesielt vanskelig, men tar en god del tid og mer enn jeg trodde på forhånd :hilarious: Men synes det er artig å sitte med, litt som et puslespill faktisk :D

Back
Topp