Kreative måter og fortelle man er gravid?

Hedvik

Forelsket i forumet
❤ Juliskattene 2018 ❤
Marsboerne 2023
I dag ville jeg fortelle den store nyheten til mamma og min bror. Jeg kjøpte de 2 første babyplaggene (body.). Deretter skreiv jeg på et kort "Kjære onkel(mormor). Kan du være så snill å passe på denne for meg, fram til jeg kommer til verden i Juli 2018". La dette inn i en stor konvolutt og skreiv navn og min adresse på de. Vi kjøpte mitt barndomshjem i fjor, hender stadig vi får mammas post enda. Sa jeg hadde fått posten deres (hver for seg). De ble kjempenysjerrige på hva det kunne være og ble overlykkelige da de skjønte hva det var. Veldig gøy måte og fortelle nyheten på

For en koselig måte å si det på :)

Vi har ikke bestemt oss når enda. Min mor og søster får vite etter ultralyd om to uker. Denne gangen får nok ikke resten vite det før uke 12.

Jeg har så lyst til å fortelle sønnen min det, men vil vente til uke 12 og ny ultralyd da. Han ville blitt så knust om noe skulle skje.

Vi tenker å kjøpe en gave til jenta vår hvor det står at hun skal bli storesøster i juli som hun åpner på julaften [emoji173]️ Feirer sammen med så og si hele familien så da får alle vite det på en gang [emoji4]

Vi tenker å kjøpe en gave til jenta vår hvor det står at hun skal bli storesøster i juli som hun åpner på julaften [emoji173]️ Feirer sammen med så og si hele familien så da får alle vite det på en gang [emoji4]

Så gøy! Godt gjort at dere klarer å holde dere så lenge med å si der til noen!

Med dattera vår fortalte vi det i uke 8[emoji4] Men i juli hadde jeg en abort og da var jeg 8 uker på vei [emoji17] Er derfor vi venter såpass lenge denne gangen.

Back
Topp