Kreative løsninger på hvordan vi skal skjule magen

Silje1982

Forumet er livet
Ja, er det noen som har noen gode forslag?[:D][:D] Hvordan skal vi klare å skjule det lengst mulig?[:D]

Jeg har på meg en tunika i dag, men magen er så oppblåst at jeg har den kulemagen[8D][&:] Så jeg må gå og holde foran slik at jeg ikke blir oppdaget eller får spørsmål om noe er på gang. Ååååååååå, jeg vil skjule det lenge denne gangen![:)] Jeg er jo bare 5+4 i dag[8D]

Hehe, joggebukser og hettegensre=) Jeg har ikke fått mage enda, men har veldig lyst på=)

kjoler med høyt liv, hold inn strømpebukser/truser, store cardigans, ta gjerne litt store smykker på, som tar bort oppmerksomheten på magen. Mønstrete skjuler mer en ensfarget

ORIGINAL: Bebiii2011

Hehe, joggebukser og hettegensre=) Jeg har ikke fått mage enda, men har veldig lyst på=)

Hehe... ja, det hadde sett fint ut og kommet på jobb i advokatfirma med joggebukse og hettegenser[8D][:D] Da hadde de nok lurt på hva som feilet meg[:D]

Det er vel ikke skikkelig gravidmage vi får så tidlig, men en oppblåst mage[8D] Problemet her er jo at det er nummer 3 og jeg får stor mage og store unger så regner med at det snart må dekkes til[8D][:)]

ORIGINAL: FruStina

kjoler med høyt liv, hold inn strømpebukser/truser, store cardigans, ta gjerne litt store smykker på, som tar bort oppmerksomheten på magen. Mønstrete skjuler mer en ensfarget

Du hadde mange gode forslag[:)][:)] Men er det lurt og ha på seg hold inn strømpebukse? Det er ikke skadelig? Æsj, jeg har ikke mye mønstrete heller for jeg er så kjedelig[8D] Men alt du sier her høres veldig fornuftig ut så takker for gode tips[:)]

neida, ikke noe farlig med en slik hold inn enda, så lenge du føler det går greit, lille spira ligger så dypt nede at magen du holder inn treffer ikke den. Og du trenger jo ikke velge den aller strammeste [:D] lykke til. Trenger heldighvis MAX holde det hemmlig 3 uker til jeg da [;)]

Hehe... jeg har noen hold inn strømpebukser så jeg må nok kanskje ta dem i bruk[8D][:D] Sååååååååååååå heldig du er som bare trenger å skjule det i 3 uker til[:)] Det er jeg kjempe misunnelig på[:)]

Back
Topp