Kreative avsløringer?

Stinky

Elsker forumet
Himmelbarn
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
vi har litt lyst til å lage rebus til den eldste storesøsteren når vi skal avsløre graviditeten, noen som har noen forslag?

Har også lyst til å avsløre det på en kreativ måte til familien også, men usikker på hvordan.
Noen som allerede har gjort det på den måten eller har planlagt det? :)

Vi har ikke vært kreative ,men synes det er gøy at noen gjør det. Min søster brukte kahoot på familiemiddag

Har brukt t-skjorte på lillesøsteren til sambo første gangen der det sto hun skulle bli tante,andre gang hadde storebror på ei t-skjorte det sto at "only child expires oktober 2014" hehe

Åsså fortalte vi det til min familie på pappas bursdag hvor vi pakket inn et bilde fra TUL som pappa pakket opp når alle satt rundt middagsbordet :D

Det blir på min fars bursdag her også. På gratulasjonskortet skal det stå at han skal bli bestefar. Føler litt på at jo lenger tid jeg holder det hemmelig, desto vanskeligere blir det å si det. Nå er det vår lille hemmelighet, så vurderer å drøye det en stund faktisk :angelic:

Det blir på min fars bursdag her også. På gratulasjonskortet skal det stå at han skal bli bestefar. Føler litt på at jo lenger tid jeg holder det hemmelig, desto vanskeligere blir det å si det. Nå er det vår lille hemmelighet, så vurderer å drøye det en stund faktisk :angelic:

Jeg syns også det er vanskelig å ikke si noe. Snakker med søsteren min HVER dag, å jeg holder på å avsløre meg stadig vekk ved å etterspørre utstyr hu har lånt :p

Tenker på å filme niesene, mens de pakker opp en gave som gjør at de forstår at de skal få en fetter/kusine :D

Også har jeg invitert søsken og svigerinne på middag. Skal teipe hyggelige kort under tallerknene, med tekst. Noe ala: «Hei tante! Vi ses i desember»

Så skal vi avsløre det for vennene våre den 17.mai. Her tenker vi en kake med: «vi skal ha baby» eller noe i den duren.

Foreldrene våre skal få ultralydbilder

Her har jeg bestilt tskjorte hvor det står "hello grandma" på, som svigermor skal få (blir hennes første barnebarn). Pakker den inn sammen med noe babysokker eller noe.
Min mor, har 6 barnebarn + oldebarn fra før, så vi forteller det til henne ved at min eldste sønn får tskjorte det står "Jeg skal bli storebror" på. Gleder meg fryktelig til å fortelle, særlig til svigerfamilien som ikke har barnebarn fra før <3

Jeg er så kjedelig at jeg bare sier det jeg:p vurdert å be dem om å strikke noe babytøy. Men like greit å bare si det. Synes det er kjempegøy med de som sier på en mer kreativ måte da!

Jeg ville blitt litt flau av å gjøre noe ut av avsløringen, så jeg bare sier det :oops: Men syns det er veldig kult å lese om deres kreative avsløringer! :D

Jeg vet ikke helt jeg. Tror det mest spenstige vil være å ha på storebror en t-skjorte som hinter om det. :p Er ikke så veldig kreativ på sånt ... Og jeg er sånn som helst vil ha minst mulig oppmerksomhet også. :hilarious:

Jeg vet ikke helt jeg. Tror det mest spenstige vil være å ha på storebror en t-skjorte som hinter om det. :p Er ikke så veldig kreativ på sånt ... Og jeg er sånn som helst vil ha minst mulig oppmerksomhet også. :hilarious:
Jeg vil helst unngå å si det :hilarious: vurderer genuint å bare ikke si noe, for en eller annen gang skjønner jo folk det:hilarious:

Jeg vil helst unngå å si det :hilarious: vurderer genuint å bare ikke si noe, for en eller annen gang skjønner jo folk det:hilarious:

Sist fikk mannen si det til de fleste. Blir vel samme taktikk nå. :hilarious:

Sist fikk mannen si det til de fleste. Blir vel samme taktikk nå. :hilarious:
Sikkert lurest det :p Tror familien hadde rykka litt på nesen om vi ikke sa noe som helst :hilarious:

Sikkert lurest det :p Tror familien hadde rykka litt på nesen om vi ikke sa noe som helst :hilarious:

Ja, hadde antageligvis blitt noen sure miner også. :p Meeen man trenger jo ikke forhaste seg med å si noe. :hilarious:

Ja, hadde antageligvis blitt noen sure miner også. :p Meeen man trenger jo ikke forhaste seg med å si noe. :hilarious:
Har sagt det før her inne, men mammas kommentar når jeg fortalte om graviditeten en gang var "tror du jeg er blind eller?":hilarious:

Har sagt det før her inne, men mammas kommentar når jeg fortalte om graviditeten en gang var "tror du jeg er blind eller?":hilarious:

:knegg:

Jeg har en fordel ifh til min familie akkurat når det kommer til det der, de bor 90 mil unna (noen få ganger er det en fordel :p ). Om det vises like dårlig som sist gang så kan jeg klare å drøye det ei bra stund. :_rr

Back
Topp