Kreativ jenter,hjelp meg?!:)

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Styrer på med julegaver i disse tider og nå er det meste på stell etterhvert. Siste rest av julegaveshopping skal jeg ta til uken med svigermor;) Men over til det jeg lurer på...
Skal i tillegg til bilde av Oliver James og en designerlampe(førøvrig på salg:P) gi svigers et personlig gavekort...Tenkte da på 3 retters middag her hos oss....
Men dette er ikke akkurat noe jeg har laget før:P
Så det må være enkelt, men samtidig se fint ut...;) Tips?:)
Kan godt få tips til menyen også:)

Har ellers fått fikset med julekort , så klarer ikke la være og legge ved et bilde av gullet fra fotoshooten her hjemme:D Se på lille nissegutten vår da!!:DCIMG2207.JPG

Så utrolig søt liten nissegutt :) :)
Jeg ville nok hatt ett litt stivt ark og brettet, og skrevet ting på pc og printet ut.. Størrelsen jeg ville valgt er litt avlangt stående, og på fremsiden ville jeg skrevet kun "Invitasjon", innsiden: skrevet hva det gjelder; middag/tidspunkt/dato/sted. Andre innsiden menyen som skal bli servert, forrett/hovedrett/dessert.

Jeg ser det plutselig så klart for meg hvordan jeg ville gjort det, men klarte ikke helt forklare, hehe. Men jeg likte ideen din svært godt :)

Så utrolig søt liten nissegutt :) :)
Jeg ville nok hatt ett litt stivt ark og brettet, og skrevet ting på pc og printet ut.. Størrelsen jeg ville valgt er litt avlangt stående, og på fremsiden ville jeg skrevet kun "Invitasjon", innsiden: skrevet hva det gjelder; middag/tidspunkt/dato/sted. Andre innsiden menyen som skal bli servert, forrett/hovedrett/dessert.

Jeg ser det plutselig så klart for meg hvordan jeg ville gjort det, men klarte ikke helt forklare, hehe. Men jeg likte ideen din svært godt :)

Tusen takk, julekortene kan ikke bli bedre med han som motiv...vakre veslegutt til mamma<3<3

Ideen min er gjerne god ja, men så stopper det der hos meg:p Men tror jeg skjøner hva du mener...høres ikke dumt ut det...Gå på en hobbybutikk da å finne et fint ark? hmm:)
Invitasjon på fremsiden er bra, kort,enkelt og godt! Eller middagsselskap på første siden?:p

Vanskelig å sette dato, da de skal få bruke kortet akkurat når de vil...så det tenker jeg skal være mer åpent:) Så kan jo skrive bare en lørdag på nyåret eller noe....hehe...:p

Off ja..jeg strever med dette....

:D:D

Back
Topp