Kravstor?

Lillemirakel

Glad i forumet
Jeg må være verdens største masekjerring nå mot slutten, har omtrent ikke overskudd til å gjøre noe som helst og derfor gjør mannen det som krever mest arbeid.. Uff, får så dårlig samvittighet :(
Fler som har det sånn?

* Termin 310813*
*sladrer med sønnfødt20.12/11*

Jeg er enda veldig "aktiv". I går vasket jeg huset og har også fått unna alt av skittentøy. Blir jo selvfølgelig fortere sliten og har flere pauser nå enn før. Klarer ikke å sitte stille og hvile, syns tia stopper opp da.
Har psyket meg opp til at huset må vaskes ihvertfall engang til før lillingen kommer! :p Ska bli godt å bli ferdig med alt som heter svangerskap og graviditet! :)

åjada, her må mannen vaske og ta seg av handling for tiden.
Jeg har ett bekken så er så vondt at jeg klarer såvidt å snu meg i senga.
Har sagt vi burde få vaskehjelp den siste tiden, men han nekter.

Tenk at vi går faktisk og bærer på ett liv, mye jobb for oss også. Så litt vasking/masing må de tåle nå på slutten ;)

Jeg står opp hver dag med minstejenta da, for det er liksom en ting jeg kan bidra med, så gjør jeg de tingene som jeg fortsatt klarer.

Mannen min er på ferie med ungene og jeg måtte ha hjelp av min mamma til å vaske i dag..:smiley-ashamed005 Ikke noe ønskesituasjon akkurat nei!! Både oppvask og klesvask ble tatt, og så måtte jeg ha hjelp til å bære opp babytøyet og diverse fra kjelleren. Heldigvis kommer mannen hjem på torsdag så da får jeg mere hjelp til husarbeid her hjemme

Nei d er d minste de kan gjøre er å hjelpe til litt! Kroppen vår jobber fulltid med å lage avkommene våre, så hvorfor skal ikke gubbene bidra? ;)

Jeg klarer fortsatt å gjøre en god del, vaske rundt og bære ting som ikke er så veldig tungt. Men bf nekter meg nesten alt da, og sier at han skal ta seg av all bæring av ting fremover..for han tror visst det er så farlig om jeg gjør det :p Blir nesten irritert..for jeg er da ikke invalid :) Bærer og løfter det jeg veit jeg klarer..ellers ber jeg jo bare om hjelp :)

Sent from my GT-I8190 using BV Forum mobile app

Jeg klarer nesten ingenting pga sterke smerter i hele forbanna bekkenet. Men har en mann som bare sier
" hallo! Bli sittende! Du gjør verdens viktigste jobb om dagene, og derfor e eg her for DEG"...

Fine mannen <3

Jeg føler jeg har mast hele svangerskapet, så jeg er utrolig imponert over min mann som holder ut. Jeg er vel sjelden helt fornøyd med det som han gjør, maser bare om resten som også skulle vært gjort. Føler meg utakknemlig, og må si jeg gleder meg til det her er over, og jeg skal få gi tilbake litt for alt han har gjort.

Venter ei lita snuppe 5. august :)

Jeg har ikke gjort noe siden påske jeg... Vært skikkelig dårlig siden et par uker etter positiv test. Stakkars mannen. Men er ikke noe masing, mannen sier jeg er den minst krevende gravide han har hørt om. Tror han hadde sett for seg å måtte kjøre til butikken og kjøpe spesifikke matvarer på rare tidspunkt, at jeg skulle være hormonell og grinete og sånt, vi har noen vennepar der det har vært ekte gravid-drage på gang ;)

Han gjør alt, både i huset, ute, handling etc, men har fortsatt ikke trengt å be ham om å gjøre noe. Han sier det samme som mannen til soulchild.

Jeg må være verdens største masekjerring nå mot slutten, har omtrent ikke overskudd til å gjøre noe som helst og derfor gjør mannen det som krever mest arbeid.. Uff, får så dårlig samvittighet :(
Fler som har det sånn?

* Termin 310813*
*sladrer med sønnfødt20.12/11*

Hatt d sånn hele svangerskapet eg :/ har høg risiko sv. Så fra testen var Pos har eg ikkje fått lov å gjøre noe.. det er fælt, men man er jo 2 om d. Å er vert d til slutt <3

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

Back
Topp