krapylet, lykkeby, ceki79!!!!

LadyOnHeels

Elsker forumet
hvordan går det? er dere her?  har dere fått babyene deres?

dere er jo på god overtid så blir jo nysgjerrig   

Hei! Jeg er her! Har vært litt lite her i det siste. Fikk ei nydelig lita jente 30.04, noen dager før tiden. Travelt etterpå gitt :) Etter litt startproblemer koser vi oss nå hjemme. Så koselig at du tenker på oss!

Littelent skrev:
Hei! Jeg er her! Har vært litt lite her i det siste. Fikk ei nydelig lita jente 30.04, noen dager før tiden. Travelt etterpå gitt :) Etter litt startproblemer koser vi oss nå hjemme. Så koselig at du tenker på oss!

gratulerer så mye med prinsessen!! så bra dere koser dere hjemme nå 

LadyOnHeels skrev:

Littelent skrev:

gratulerer så mye med prinsessen!! så bra dere koser dere hjemme nå 

Tusen takk emoticon

dytte litt 

dyyytt!!

Jeg er her jeg og. Fikk en datter 27.04 <3 Har ikke fått rukket å være her inne, men skal oppdatere litt nå :)

helene7 skrev:
Jeg er her jeg og. Fikk en datter 27.04 <3 Har ikke fått rukket å være her inne, men skal oppdatere litt nå :)

ååå, der var du    du har vært savnet! ;) gleder meg til oppdatering! :) 

Maibaby2012 skrev:
Hei 

Jeg fikk en liten jente 02.05. 

gratulerer så mye    gikk fødselen fint? 

Heihei :)

Jeg går dessverre med magen ennå.. skal ringe inn imorgen til fødepol. og får da time til overtidskontroll på lørdag. (Ringte inn og forhørte meg på onsdag, itilfelle de tok fri i helgen.) 

Så jeg pakker med meg bag itilfelle, men har ikke store forhåpninger for den dagen. Er da 7 dager over, så vet ikke helt hvor lenge jeg "får" gå før igangsettelse.. spennende :)

Går det bra med deg?

Kløverfire skrev:

Heihei :)

Jeg går dessverre med magen ennå.. skal ringe inn imorgen til fødepol. og får da time til overtidskontroll på lørdag. (Ringte inn og forhørte meg på onsdag, itilfelle de tok fri i helgen.) 

Så jeg pakker med meg bag itilfelle, men har ikke store forhåpninger for den dagen. Er da 7 dager over, så vet ikke helt hvor lenge jeg "får" gå før igangsettelse.. spennende :)

Går det bra med deg?

uff, overtid er så kjedelig!! du får spørre om ikke de kan strippe deg da for det er sikkert litt bedre enn å bli satt i gang, ellers så akn du prøve mine triks (sex og brystvorte massering ;p ) hehe..

jeg har termin i dag så her går det bra, men i morgen tidlig starter vi med kjerringråd som nevnt over ;) hehe 

masse lykke til i helgen da 

Back
Topp