LadyOnHeels
Elsker forumet
hvordan går det? er dere her? har dere fått babyene deres?
dere er jo på god overtid så blir jo nysgjerrig
dere er jo på god overtid så blir jo nysgjerrig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei! Jeg er her! Har vært litt lite her i det siste. Fikk ei nydelig lita jente 30.04, noen dager før tiden. Travelt etterpå gitt :) Etter litt startproblemer koser vi oss nå hjemme. Så koselig at du tenker på oss!Littelent skrev:
LadyOnHeels skrev:
Hei! Jeg er her! Har vært litt lite her i det siste. Fikk ei nydelig lita jente 30.04, noen dager før tiden. Travelt etterpå gitt :) Etter litt startproblemer koser vi oss nå hjemme. Så koselig at du tenker på oss!Littelent skrev:
gratulerer så mye med prinsessen!! så bra dere koser dere hjemme nå

Jeg er her jeg og. Fikk en datter 27.04 <3 Har ikke fått rukket å være her inne, men skal oppdatere litt nå :)helene7 skrev:
HeiMaibaby2012 skrev:
Jeg fikk en liten jente 02.05.
Heihei :)
Jeg går dessverre med magen ennå.. skal ringe inn imorgen til fødepol. og får da time til overtidskontroll på lørdag. (Ringte inn og forhørte meg på onsdag, itilfelle de tok fri i helgen.)
Så jeg pakker med meg bag itilfelle, men har ikke store forhåpninger for den dagen. Er da 7 dager over, så vet ikke helt hvor lenge jeg "får" gå før igangsettelse.. spennende :)
Går det bra med deg?
Kløverfire skrev:Heihei :)
Jeg går dessverre med magen ennå.. skal ringe inn imorgen til fødepol. og får da time til overtidskontroll på lørdag. (Ringte inn og forhørte meg på onsdag, itilfelle de tok fri i helgen.)
Så jeg pakker med meg bag itilfelle, men har ikke store forhåpninger for den dagen. Er da 7 dager over, så vet ikke helt hvor lenge jeg "får" gå før igangsettelse.. spennende :)
Går det bra med deg?