Kransekake i konfirmasjon?

*UtspyttaLaban*

Forumet er livet
VIP
Er det en skreven regel at en må ha det i konfirmasjon?

Satt og diskuterte mat og kaker med mora mi, ho forklarte alt ho skulle bake til guttungens konfirmasjon, og jeg konkluderte med at da er det jaggu ikke masse jeg trenger og bake. Roet meg med at denne dagen kommer ikke til og bli stress i det hele tatt :p

Så kom jeg på da, kransekake, det hørrer jo med til konfirmasjon sant?

Aldri bakt det jeg, og det tror jeg ikke mamman min har heller :/

Må man ha det? Er det veldig vanskelig og lage?

*lete etter profesjonelle som kan bake for meg* :p

en velger selv hva en vil ha
her så er jeg så heldig at svigermor er flink til å bake så hver gang vi har hatt sammenkomster eller selskap så har ho laget det vi trenger.Dette er kakene som var i konfirmasjonen vi var på i fjord- bløtekake,sjokoladekake,vanbakels og krydderkake

Kransekake får en kjøpt mange steder som er god, selv om det ikke er hjemmelaget.Så det er ikke noe problem

bondekone skrev:
en velger selv hva en vil ha
her så er jeg så heldig at svigermor er flink til å bake så hver gang vi har hatt sammenkomster eller selskap så har ho laget det vi trenger.Dette er kakene som var i konfirmasjonen vi var på i fjord- bløtekake,sjokoladekake,vanbakels og krydderkake

Kransekake får en kjøpt mange steder som er god, selv om det ikke er hjemmelaget.Så det er ikke noe problem

Hvor selges kransekake ferdig da?

Mener og ha sett på Europris? Men kan lissom ikke se for meg at den er god

Jeg syns de man kjøper smaker fryktelig. For det er så mye mandelessens istedet for mandler i. Syns de fra bakerier også er gyselig.

Men man må jo ikke ha kransekake da:)

Back
Topp