krangling

~lenemoren76~

Elsker forumet
noen som vet hvordan fosteret reagerer på kranglig. jeg har en tendens å hisse meg så veldig opp(hormonene)men blir jo kjempe redd for at fosteret får sjokk der nede og dø.han jeg venter barn med er jo veeeeeldig flink å provosere meg og jeg tenner på alle pluggene[:@] og da blir han også sint,så blir det en skikkelig krangel av det. ufff liker ikke det jeg. noen som vet noe???

heia[:D]
Når jeg gikk med Lea og vi begynte å krangle var ho helt rolig helt til jeg hadde roet meg ned da satte ho i gang og kunne "kjefte" i timesvis.De får vel ikke noen men av det. Men jeg vet de reagerer på humøret ditt.Lykke til[:D]

vet at ikke de forstår noe,men de føler jo at vi hisser oss. det er jo ikke helt sundt?

Tror ikke de tar skade av det.

Jeg får hele tiden høre at jeg ikke må hisse meg opp slik, for det er ikke bra for barnet..
Men det er folk rundt meg som sier dette, ingen lege.. [;)]

Kan det være så bra for barnet at mor hisser seg opp da? Høyere blodtrykk, høy puls, blodet bruser...
Er sikkert ikke farlig direkte, men er nok lurere å diskutere i roligere former.. Om det er mulig.. [;)]

Forresten : mødre som blir stressa av at de ikke får røkt, får jo beskjed om at det er bedre at de da tar seg en røyk... Så helt bra er det sikkert ikke å hisse seg opp/ stresse...

er det jeg oxo mener,er nok ikke bra nei. tusen takk for svaret. har vært litt kranglig i det siste og da blir jeg så redd for å miste babyen.

Du får si det til gubben at det ikke er bra, så kanskje han er flinkere til å ikke provosere.. [:)]
Eller når du begynner å bli skikkelig sint, så bare går du deg en tur istedet..
Kanskje klager litt til en venninne, så kommer du tilbake mye roligere..
Hjelper meg mye å få prate med noen andre om det, roer meg mye da.. [:D]

VET IKKE HELT OM DE REAGERER DIREKTE PÅ KRANGLING, MEN DE MERKER AT MAMMA ER STRESSET OG SÅ HØRER DE JO FORSKJELL PÅ STEMMELEIET[&:]

Kanskje de sier at det ikke er godt for barnet, slik at de kan gi deg litt dårlig samvittighet??? [8D] at det liksom er DIN feil, dette??! [8|] selv om det er DU som har rett, gir de deg "skylden" ved å be deg tenke på barnet...?? [&:] nei ikke vet jeg. Tror uansett ikke at det er sååå skadelig. Kanskje det bare resulterer i at babyens puls også slår litt fortere, men det er vel ingen som har tatt skade av det, vel...?? Nei, babyen har det nok trygt og godt der inne! [:D]

får no virkelig håpe det. er no litt redd da. går og kjenner etter om svangerskaps symtomene er der enda. uff nei er ikke bra,må slutte med den kranglingen.

Back
Topp